De eerste keer dat ik bij Dear ging heb ik een supergoede massage gehad. Ik durf wel zeggen de beste erotische massage ooit. Dat was in Spink Thai Massage. Ik betaalde dan wel voor een uur, maar de massage heeft niet langer geduurd dan ongeveer 40 min. De tweede keer bij Dear was in Brugge. Deze keer had ik uiteraard voor een half uur gekozen. Dan zou ik zeker waar voor mijn geld krijgen. Voor minder geld heb ik bijna helemaal dezelfde massage gekregen. Dat smaakte naar meer dus.
Vorige week had ik nogmaals een afspraak bij Dear. Toen ik daar was en ze de deur open deed, viel ze meteen met de deur in huis en zei op een agressieve toon dat ze alleen nog massages deed van 1 uur. Ze begon zich daarbij onmiddellijk heel erg op te winden. Ik stond perplex, want daar had ze aan de telefoon niks van gezegd. En het was net alsof ik haar iets misdaan had. Ze was helemaal over haar toeren en zei herhaaldelijk dat ze geen massages meer doet van 30 min. Een hele uitleg (waarvan ik maar de helft begrepen had vanwege haar gebrekkige Engels) en ze wilde me wegsturen. Ik zei haar dat ze dit op voorhand had moeten zeggen, want ik was nu wel speciaal tot bij haar gekomen. Na wat heen en weer gepraat, heb ik haar kunnen overhalen om een massage van 30 min. te doen. Maar ze was helemaal geagiteerd en ik vreesde eigenlijk dat de massage niets zou voorstellen. Toch was de massage nog steeds zeer goed, maar duidelijk minder goed dan de vorige keren. En deze keer keek ze wel naar de klok en leek het wel dat ze dit gewoon wilde afwerken, zonder enige passie. Het feit dat ze kwaad was had daar duidelijk mee te maken. En tijdens de massage kon ze het niet laten om nog enkele keren haar gal te spuwen. Wat uiteraard niet bevorderlijk is om te kunnen relaxeren. Ze zei na de massage zelfs dat als ik nog eens zou bellen, dat ze me dan zou blokkeren. Heel drastisch en ik begrijp niet echt waarom. Ik ben geen psycholoog, maar Ik kan alleen maar besluiten dat ze karaktergestoord is. De eerste keren was ze eerder verlegen, maar deze keer was ze echt een kwade bitch.
Moraal van het verhaal: uiteindelijk draait het toch allemaal om het geld. En ik die dacht eindelijk iemand gevonden te hebben die écht gepassioneerd is om massages te geven.
Ze zei ook nog dat ze terug naar haar land wil (Laos). Waarschijnlijk is dat de reden dat ze snel zo veel mogelijk geld wil verdienen. Al is het dom om dan klanten te weigeren voor 30 min. Want met massages van 60 € voor 30 min. verdien je in verhouding meer dan met 100 € voor 60 min. Maar zij denkt daar blijkbaar anders over. Voor een baas wil ze niet meer werken, zei ze. Daarom is ze weggegaan bij Spink Thai Massage. Maar ik mocht daar verder geen vragen over stellen, want 'dat is privé' (sic).
Ze reclameerde dan ook nog eens dat ik 'lawaai' maakte bij het klaarkomen. 'Lawaai' was meteen ook het enige nederlandse woord dat ik haar heb horen uitspreken. De vorige keer heeft ze daar niks van gezegd en heb ik wellicht evenveel 'lawaai' gemaakt. Maar ja, nu was ze al kwaad van in het begin en dit was voor haar misschien een manier om duidelijk te maken dat ze nog steeds erg kwaad was. Ze gaf er ook een hele uitleg aan, in alweer zeer gebrekkig Engels. Dat de buren mij zouden kunnen horen. Een uitleg die werkelijk nergens op sloeg, want ze verblijft in een alleenstaand huis in Brugge.
Weet iemand of er een dame bestaat die écht gepassioneerd massages geeft en die niet moet zagen over geld?