Kater
Meubelstuk
Geduld hebben ze want ze zakken niet. De dvp's hebben het spel des prijzen gewonnen.
Jij gaat toch ook niet voor de helft naar je werk ???
Er van uitgaande dat je ergens iets betekent heel de week natuurlijk........
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenGeduld hebben ze want ze zakken niet. De dvp's hebben het spel des prijzen gewonnen.
Ach we benne en blijven Nederlanders.
Willen allemaal voor een dubbeltje op de eerste rij zitten
Net zoveel of meer verdienen door 50% minder te werken slim van de dvp's dat moet ik ze nageven.
Ja dat is wel juist dat vele dames overdrijven met hun prijzen. Ik betaal bij mijn vaste Vlaamse dame 160 euro voor 1 uur. Tongzoenen en pzc is bij haar inbegrepen in die 160 euro. Dat is voor mij het max dat ik wil spenderen aan een DVP. Die dames dien voor alles bijna extra geld vragen " dat is puur voor de money kassa, kassa. Dat geef me al een slecht gevoel van in begin alTegenwoordig kunnen ze op Kinky ook de prijzen opgeven van opties. Als je dan even gaat rekenen voor een uurtje neuken met pzc en tongzoenen ben je gewoon €250 kwijt.
Daar zijn we als klein land ook groot mee geworden.Ach we benne en blijven Nederlanders.
Willen allemaal voor een dubbeltje op de eerste rij zitten
Volgens mij was het achteraan best druk!Sommige stonden vooraan toen het verstand werd uitgedeeld.
Sommige achteraan .
Daar zijn we als klein land ook groot mee geworden.
hè gatver. Waarom zo negatief formuleren?Was dat niet iets met roven , plunderen en stelen in de jaren van de VOC ??
Volgens mij was het achteraan best druk!
En... met een portie koloniale brutaliteit natuurlijk...hè gatver. Waarom zo negatief formuleren?
Dat was ondernemerschap, koopmanschap en zakelijk inzicht!
En vergeet niet:hè gatver. Waarom zo negatief formuleren?
Dat was ondernemerschap, koopmanschap en zakelijk inzicht!
Mooie tijden moeten dat geweest zijn. Een beetje rondvaren richting Indie. Lekkere spulletjes mee terugnemen en als kers op de taart ook nog een stevige punt met een exotisch vrouwspersoon zetten. "Voor weinig"En vergeet niet:
De vrouwen waren gratis
Maar dat is nog niks vergeleken wat de Belgen in Congo hebben uitgespookt.Was dat niet iets met roven , plunderen en stelen in de jaren van de VOC ??
Ja maar als de helft van haar klanten er niet meer zijn omdat mevrouw teveel vraagt dan valt er niets meer te werken, snap je het nou een beetje jij slimme belg.Als mevrouw EVENVEEL blijft werken verdient ze 4X meer dan voorheen.
Sommige stonden vooraan toen het verstand werd uitgedeeld.
Sommige achteraan .
Dit is nou echt een juweeltje.Ja maar als de helft van haar klanten er niet meer zijn omdat mevrouw teveel vraagt dan valt er niets meer te werken, snap je het nou een beetje jij slimme belg.
De dames blijven toch zeggen dat ze aan potentiële klanten geen gebrek hebben.Ja maar als de helft van haar klanten er niet meer zijn omdat mevrouw teveel vraagt dan valt er niets meer te werken, snap je het nou een beetje jij slimme belg.
Want bij een verhoging verliest ze geen klanten wil je zeggen ik kan je verzekeren dat ze minder klanten heeft. En niet alles geloven wat de dvp's tegen je zeggen tuurlijk zal ze zeggen dat ze aan klanten geen gebrek heeft.De dames blijven toch zeggen dat ze aan potentiële klanten geen gebrek hebben.
Je kan hier nog 100 maal hetzelfde zeggen: blijkbaar is er genoeg vraag en is er geen enkele indicatie dat er prijzen zouden dalen
Blijkbaar lukt het al meer dan honderd pagina's om in hetzelfde cirkeltje te blijven rondrennen. Er wordt hier vaker herhaald dan The A-team herhaald is en daarin werd tenminste nog wel iets opgelost. Je zou denken dat alles onderhand wel gezegd is, maar op naar de volgende 100 pagina's heren!Je kan hier nog 100 maal hetzelfde zeggen:
Zeker weten! Rood Rubber!Maar dat is nog niks vergeleken wat de Belgen in Congo hebben uitgespookt.
Ja maar als de helft van haar klanten er niet meer zijn omdat mevrouw teveel vraagt dan valt er niets meer te werken, snap je het nou een beetje jij slimme belg.
Soms is de rij simpelweg te lang en moet men onverrichterzake terug naar huisSchijnbaar stond jij ook achter aan in de rij.
Want bij een verhoging verliest ze geen klanten wil je zeggen ik kan je verzekeren dat ze minder klanten heeft. En niet alles geloven wat de dvp's tegen je zeggen tuurlijk zal ze zeggen dat ze aan klanten geen gebrek heeft.