Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenPerfect verhaal.Ah dat eeuwige gezeik over prijzen.
Binnen 2 weken betaal ik 800€ voor een overnachting wat aan de ene kant heel veel geld is maar aan de andere kant dan terug spotgoedkoop is als je het vergelijkt met de gemiddelde prijs voor een overnachting.
Ik kan het heel heel goed begrijpen dat dit een bedrag is dat velen gek vinden om te betalen voor gezelschap (en dat is het ook)
Maar daar heeft verder niemand ook maar iets over te zeggen tegen mij. Al dat gezeik van "mannen die dure prijzen betalen verpesten het voor andere mannen ": wel, cry me a river
Ik denk dat we veel meer last hebben van onrespectvolle boeren van mannen die het voor de rest van de mannen verpesten. Onrespectvol omgaan met dvps, zonder condoom proberen, zagen over prijzen, niet aangeboden diensten proberen te verkrijgen, geen voldoende hygiëne hebben…
Ik denk dat dit een veel groter negatieve weerslag heeft op de dvps en hun kijk en attitude tov wandelaars.
Moest iedere wandelaar de dames respectvol behandelen dan zouden we ook heel wat meer terugkrijgen lijkt me.
What comes around goes around…
Ja! Precies!Trouwens.. ik las ergens dat sommigen niet zouden weten wat ze met de dame zouden moeten doen als ze meer dan 3 uur of zelfs een overnachting zouden hebben. Really?????
Alles op zijn tijd moet soms ook kunnenSerieuze boel hier!
Je kan haar natuurlijk altijd nog vanop (veilige) afstand liggen bewonderen!Ik zou ook niet weten wat ik 3 uur met een dvp moet doen misschien voor de verandering net als Guntherf me kont laten likken ofzo schijnt in te zijn.
Of, ik noem nu waarschijnlijk iets heel raars:Je kan haar natuurlijk altijd nog vanop (veilige) afstand liggen bewonderen!
Zeker als ze fraaie vrouwelijke rondingen heeft! Haha!
Nee, lekker juist. Heerlijk de gehele nacht...en s'ochtends jouw odol delen met haarJa! Is dat zo gek?
Er zijn genoeg vrouwen die een vette bankrekening heel erg charmant vinden.Wist niet dat je charmes nodig hebt als je 800 betaald.
Ik ken voldoende dames die klanten afwijzen ook al willen ze forse bedragen betalen.Wist niet dat je charmes nodig hebt als je 800 betaald.
Precies dat!Ik ken voldoende dames die klanten afwijzen ook al willen ze forse bedragen betalen.
Meestal om redenen als: boertig gedrag, niet aan de afspraken houden, stinken, enorme haargroei in de intieme zone (staat in een ander draadje nog een hilarisch gesprek hierover @Marco: dank daarvoor ), of gewoon het zijn van een enorme eikel.
Gelukkig maar dat alles niet met geld op te lossen of te kopen valt.
Hopelijk dat er niemand hard snurkt in die uurtjes...Kan heel goed gaan met de juiste afspraken:
Ik haal mijn vaste DVP slapie op en breng haar ook weer thuis. Zij bepaalt dat "diep slapen" ook bij mij geen geld kost. Nog nooit een discussie over euroos gehad. We eindigen samen met een lekker ontbijtje!
Ja gelukkig voor mij hoef ik geen enorme bedragen te betalen om aan mij trekken te komen je zult maar zo'n wanhopig figuur zijn die dat wel moet.Ik ken voldoende dames die klanten afwijzen ook al willen ze forse bedragen betalen.
Meestal om redenen als: boertig gedrag, niet aan de afspraken houden, stinken, enorme haargroei in de intieme zone (staat in een ander draadje nog een hilarisch gesprek hierover @Marco: dank daarvoor ), of gewoon het zijn van een enorme eikel.
Gelukkig maar dat alles niet met geld op te lossen of te kopen valt.
wat hij zegt!Ja gelukkig voor mij hoef ik geen enorme bedragen te betalen om aan mij trekken te komen j
100% eensIk heb nog steeds genoeg betaalbare dvp's op mijn lijstje staan met all inn prijzen. Kwestie van goed in je eigen straatje zoeken en jezelf flexibel opstellen. Af en toe word ik verrast naarmate we elkaar beter leren kennen dat er meer mogelijk is dan in eerste instantie werd aangeboden; zonder meerprijs. Er zijn ook dvp's waar het niet alleen maar om geld draait; die hebben liever een betrouwbare serieuze nette hygiënische klant waar ze op kunnen bouwen en zich comfortabel/veilig bij voelen. Je krijgt wat je uitstraalt; is mijn ervaring tenminste.
Precies!Ik heb nog steeds genoeg betaalbare dvp's op mijn lijstje staan met all inn prijzen. Kwestie van goed in je eigen straatje zoeken en jezelf flexibel opstellen. Af en toe word ik verrast naarmate we elkaar beter leren kennen dat er meer mogelijk is dan in eerste instantie werd aangeboden; zonder meerprijs. Er zijn ook dvp's waar het niet alleen maar om geld draait; die hebben liever een betrouwbare serieuze nette hygiënische klant waar ze op kunnen bouwen en zich comfortabel/veilig bij voelen. Je krijgt wat je uitstraalt; is mijn ervaring tenminste.
Kom met de helft al een heel eind!Ik denk alleen niet dat jij haar 800 euro betaald zoals onze grote vriend bernardus.
Met een beetje geluk ben je ook nog een beetje het type waar zo'n dame voor zou kunnen vallen. Dan is het voor haar toch iets prettiger werken.Ik heb nog steeds genoeg betaalbare dvp's op mijn lijstje staan met all inn prijzen. Kwestie van goed in je eigen straatje zoeken en jezelf flexibel opstellen. Af en toe word ik verrast naarmate we elkaar beter leren kennen dat er meer mogelijk is dan in eerste instantie werd aangeboden; zonder meerprijs. Er zijn ook dvp's waar het niet alleen maar om geld draait; die hebben liever een betrouwbare serieuze nette hygiënische klant waar ze op kunnen bouwen en zich comfortabel/veilig bij voelen. Je krijgt wat je uitstraalt; is mijn ervaring tenminste.
Dan zou een dame als Isabella alleen maar wanhopigen als klant hebben.Ja gelukkig voor mij hoef ik geen enorme bedragen te betalen om aan mij trekken te komen je zult maar zo'n wanhopig figuur zijn die dat wel moet.
Nou... blijkt dus wel dat er zoveel nare figuren rondlopen in dat wereldje... dat als je ook maar 'half descent' bent... je meteen al een goede indruk maakt!Met een beetje geluk ben je ook nog een beetje het type waar zo'n dame voor zou kunnen vallen. Dan is het voor haar toch iets prettiger werken.
Alleen degenen die geen wanhopige bankrekening hebben.Dan zou een dame als Isabella alleen maar wanhopigen als klant hebben.
Nare ervaringen met mensen tijdens je werk hakken er altijd in.Nou... blijkt dus wel dat er zoveel nare figuren rondlopen in dat wereldje... dat als je ook maar 'half descent' bent... je meteen al een goede indruk maakt!
Wel een beetje eng... als je erover nadenkt!
Wacht dacht je van de BOA's/ mensen van de Handhaving?Nare ervaringen met mensen tijdens je werk hakken er altijd in.
Het is soms zo onterecht hoe je behandeld wordt
Bij DVP is dat nog frequenter.
Serieus? Meen je dat nu?Lees m'n recensie van Melody Pleasure... Serieus antwoord!
Iedereen hier betaald om tijd te spenderen bij een dvp. Jij ook Rimon.Wist niet dat je charmes nodig hebt als je 800 betaald.
Gaat toch niet om vergelijkingen? Het 1 vlakt het ander toch niet uit?Wacht dacht je van de BOA's/ mensen van de Handhaving?
Nee, in dit geval even niet.Toon kan toch wel vriendelijker?