Ah dat eeuwige gezeik over prijzen.
Binnen 2 weken betaal ik 800€ voor een overnachting wat aan de ene kant heel veel geld is maar aan de andere kant dan terug spotgoedkoop is als je het vergelijkt met de gemiddelde prijs voor een overnachting.
Ik kan het heel heel goed begrijpen dat dit een bedrag is dat velen gek vinden om te betalen voor gezelschap (en dat is het ook)
Maar daar heeft verder niemand ook maar iets over te zeggen tegen mij. Al dat gezeik van "mannen die dure prijzen betalen verpesten het voor andere mannen ": wel, cry me a river
Ik denk dat we veel meer last hebben van onrespectvolle boeren van mannen die het voor de rest van de mannen verpesten. Onrespectvol omgaan met dvps, zonder condoom proberen, zagen over prijzen, niet aangeboden diensten proberen te verkrijgen, geen voldoende hygiëne hebben…
Ik denk dat dit een veel groter negatieve weerslag heeft op de dvps en hun kijk en attitude tov wandelaars.
Moest iedere wandelaar de dames respectvol behandelen dan zouden we ook heel wat meer terugkrijgen lijkt me.
What comes around goes around…