Kater
Meubelstuk
Als we weer eens terugkijken naar de gulden tijd, hebben we het over dik 500 gulden voor 60 minuten.
550 gulden en 93 cent .
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenAls we weer eens terugkijken naar de gulden tijd, hebben we het over dik 500 gulden voor 60 minuten.
Dat klopt helemaal.550 gulden en 93 cent .
550 gulden en 93 cent .
Dat klopt helemaal.
Het is toch wel een boel geld voor 1 uurtje als je er goed over nadenkt
Daar mag je om lachen, maar dat bedrag slaat toch nergens op?
Zooooo weekje vakantie en duidelijk veel maar eigenlijk ook niets gemist Thanks @MarcoHet valt trouwens ook op dat... van hen die hier commentaar leveren... er dus geen enkele is die 'Lisa' ook daadwerkelijk bij z'n recensies heeft staan... als er al recensies zijn natuurlijk...
'Schoenmaker... blijf bij uw leest'... kwam even bij me op...
Geef mij 1 reden om niet te mogen lachen ??
Ik zou heel graag afspraak met je willen maken, oprecht. Alleen is afstand een klein probleem. Dus als je advies hebt om tot een afspraak te komen dan hoor ik dat graag (via pb)Zooooo weekje vakantie en duidelijk veel maar eigenlijk ook niets gemist Thanks @Marco
Zijn hier inderdaad best veel luide kakelaars, maar reviews? Ben jij gek?! Je gebruikt het forum toch niet voor wat het is gemaakt???? Rare kerel jij
Veel van mijn klanten zijn stille lezers, of als ze actief gaan ze geen recensie schrijven om geen commentaar te krijgen van anderen hier. Wel grappig om er dan over te lachen als we achteraf samen zijn.
Hey Toffee, ga het hier kort en bondig houden. Want onze berichten gaan (terecht) verwijderd worden. Omdat dit off topic is. Maar gelieve mijn website door te nemen en via daar contact op te nemenIk zou heel graag afspraak met je willen maken, oprecht. Alleen is afstand een klein probleem. Dus als je advies hebt om tot een afspraak te komen dan hoor ik dat graag (via pb)
Wel grappig om er dan over te lachen als we achteraf samen zijn.
Vroeg of laat zullen de mannen wakker worden en inzien dat zulke bedragen niet meer te betalen zijn zeker bij dames die geen recensies hebben of geen inzet tonen, de gok is gewoon te groot. Je ziet nu al wandelaars teleurgesteld zijn na een bezoek aan een dvp die 200 vraagt zelfs als de dame geen slecht service levert maar gemiddeld service. Wandelaars verwachten bij bedragen van 200 euro 100% inzet van de dvp en als dat dus niet gebeurt dan zijn ze teleurgesteld want ze hebben er veel voor moeten betalen en dat weten ze maar al te goed.Dat klopt helemaal.
Het is toch wel een boel geld voor 1 uurtje als je er goed over nadenkt. En dan ook nog met 'garantie tot de voordeur', dwz totdat je naar binnen gaat. Want garantie op een goede dienstverlening krijg je niet in deze business. En dat maakt het ook extra moeilijk om zo'n bedrag uit te willen geven.
Als je dat om te lachen vind. Moet je eens er bij stil staan dat er volwassen mannen elk jaar de nieuwe fifa kopen en elk jaar geven ze massa´s geld uit aan fifa packs. In de hoop dat er goede spelers in zit.Geef mij 1 reden om niet te mogen lachen ??
Dat valt te hopen, maar ik moet het nog zien.Vroeg of laat zullen de mannen wakker worden en inzien dat zulke bedragen niet meer te betalen zijn zeker bij dames die geen recensies hebben of geen inzet tonen, de gok is gewoon te groot.
Dan heeft dit topic en zowiezo de discussies over prijzen toch een goede functie.Veel van mijn klanten zijn stille lezers, of als ze actief gaan ze geen recensie schrijven om geen commentaar te krijgen van anderen hier. Wel grappig om er dan over te lachen als we achteraf samen zijn
Worth every penny though. Amazing experience with her.Deze dame kan er wat van. Gouden kontje ook.
Your Dark Sweet Escape
Nu ik je aandacht heb, ben je vast benieuwd wat achter deze gezellige, spontante dame zit. Ik vertel je graag iets over mezelf en wie weet komt er een moment dat we ...www.kinky.nl
Worth every penny though. Amazing experience with her.
Je zou crowdfunding kunnen proberen....Your Dark Sweet Escape
Nu ik je aandacht heb, ben je vast benieuwd wat achter deze gezellige, spontante dame zit. Ik vertel je graag iets over mezelf en wie weet komt er een moment dat we ...www.kinky.nl
Ik zie wel dat het een bijzondere dame is. Is ook wel mijn type.
Dus ik geloof het wel. Maar net boven mijn budget.
Als er sponsors zijn offer ik me wel op om haar te gaan bezoeken hahahah.
Lijkt me een hele mooie ervaring met haar.
wat een prijzen zeg het begint bij 400€ ,en dan de dingen waar extra voor betaald moet wordenWorth every penny though. Amazing experience with her.
Hahahah Nee hoor ik ben zo ook ok. Ik ontmoet genoeg leuke dames. Ik heb dat niet zo die fear of missing out.Je zou crowdfunding kunnen proberen....
Klopt probleem is er zijn gekken die het er voor geven, en door die gekken denken deze dames nou dan heb ik maar 1 keer hoeven neuken ipv. 2x maar hetzelfde verdient.400 euro tja er zullen wel mannen zijn die dat betalen (L)
Strenge wetten zijn er al, maar het schort aan de handhaving.De hele illegale prive-ontvangst staat op omvallen ze pakken nu nog wat ze kunnen pakken want straks is het afgelopen met de pret er komen strenge wetten voor dvp's en hun klanten.