De sex wordt duur betaald

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Sommige wandelaars hebben blijkbaar geen keus.
Waarschijnlijk denken ze van liever te veel betalen, dan helemaal niet neuken.

Tja... Je hebt natuurlijk altijd een keuze, maar soms denk je alleen nog maar met je pik, in plaats van je hersenen... Om raamdames als voorbeeld te nemen: 'vroegah' betaalde ik meestal 30 euro, af en toe 50. Daarna werd 50 de standaard en tegenwoordig vragen veel dames 100, voor dezelfde service.

Over de jaren heen is er veel inflatie geweest, daar hebben de dames ook mee te maken. Ik ga niet afdingen bij een dame. Laatst wel een keer 'korting' gekregen omdat ik de dame in kwestie in het verleden vaker had bezocht en altijd 50 had betaald, terwijl de 'nieuwe prijs' het dubbele was.

Dus als 100 het 'nieuwe normaal' is en je hebt dat er niet voor over, dan doe je het toch niet? Of je kiest ervoor om minder vaak te gaan. Ik wil ook wel terug naar de prijs van 30, maar ik heb helaas geen tijdmachine. Het is wat het is...

Mijn ervaringen van de laatste jaren zijn dat de dames op Kinky/Sexjobs eerst lagere tarieven hadden dan de dames in privéhuizen, sexclubs en achter de ramen. En dat was begrijpelijk want bij de Kinky/Sexjobsdames moest je maar afwachten hoe ze er echt uitzagen. Ook had de ontvangstlocatie een lagere kostprijs. En misschien betaalden ze ook minder belasting.
Vreemd genoeg zijn de Kinky/Sexjobsdames nu duurder.

Ook zie je zo'n ontwikkeling bij de massages. Een massage met HE/HP door een geklede oosterse marktplaatsmassagedame is nu duurder dan zo'n zelfde massage door een blote body-to-body dame in een vergunde salon.
Je slaat de spijker op de kop.

Tja... Je hebt natuurlijk altijd een keuze, maar soms denk je alleen nog maar met je pik, in plaats van je hersenen... Om raamdames als voorbeeld te nemen: 'vroegah' betaalde ik meestal 30 euro, af en toe 50. Daarna werd 50 de standaard en tegenwoordig vragen veel dames 100, voor dezelfde service.

Over de jaren heen is er veel inflatie geweest, daar hebben de dames ook mee te maken. Ik ga niet afdingen bij een dame. Laatst wel een keer 'korting' gekregen omdat ik de dame in kwestie in het verleden vaker had bezocht en altijd 50 had betaald, terwijl de 'nieuwe prijs' het dubbele was.

Dus als 100 het 'nieuwe normaal' is en je hebt dat er niet voor over, dan doe je het toch niet? Of je kiest ervoor om minder vaak te gaan. Ik wil ook wel terug naar de prijs van 30, maar ik heb helaas geen tijdmachine. Het is wat het is...
Dan heb je het over Amsterdam?
In bv de Geleenstraat zijn de prijzen al jaren hetzelfde.

Dat ben ik met je eens.
Maar je kan wel even verder kijken, want vaak is er keus genoeg in een ramenbuurt.
Ja, klopt helemaal. Ik vind afdingen ongepast en respectloos. Het is geen rommelmarkt ofzo. Plus, met afdingen heb je een vrij grote kans dat je de sfeer verziekt, wat ook weer invloed heeft op de service, of je krijgt gewoon de deur in je gezicht.

Verder kijken kan natuurlijk altijd. Maar ik heb het idee dat als één dame haar prijzen verhoogd, een hoop dames daarin mee gaan. Dan gaat bij wijze van spreken in de hele straat de prijs van 30 naar 50, of van 50 naar 100.

Tot slot heb je in de meeste raambuurten wel een verdeling; jonge, Europese dames zitten vaak bij elkaar, net als bijv. oudere dames uit Zuid-Amerika. Tussen deze 'groepen' zit meestal wel een prijsverschil.

Dan heb je het over Amsterdam?
In bv de Geleenstraat zijn de prijzen al jaren hetzelfde.

Klopt, dit is mijn ervaring in A'dam.
Ik kom niet heel vaak in DH, maar volgens mij is 50 daar ook de standaard prijs en was dit jaren geleden 30, toch?

Sommige wandelaars hebben blijkbaar geen keus.
Waarschijnlijk denken ze van liever te veel betalen, dan helemaal niet neuken.
Tsja! Neuken kan je altijd natuurlijk!
Maar... waar het hier om gaat is natuurlijk sex met de vrouw van jou keuze! En dan moet je zelf maar uitmaken wat je daar voor wil betalen.

Persoonlijk ga ik alvast liever voor minder... maar beter! Kwaliteit boven kwantiteit!

Ik kom niet heel vaak in DH, maar volgens mij is 50 daar ook de standaard prijs en was dit jaren geleden 30, toch?
jaren geleden was € 30 de standaard prijs in de Doubletstraat, maar dat is wel een jaar of tien geleden, of misschien nog wel langer.
Tegenwoordig is dat € 40,00 of € 50,00.
De wat oudere dames vragen vaak € 40,00 terwijl de jongere dames meestal € 50,00 vragen.

Minder vaak gaan helpt niet want je blijft de hoge prijzen betalen je houdt het dus in stand. Wil je permanente verandering en prijsverlaging dan moet je zulke dames vermijden.

maar dan moeten wel alle wandelaars dat doen, en niet een enkele.
Hoeft niet perse als een deel van de wandelaars niet meer gaat dan zal dat de dvp's hard raken.
maar loopt het terug?
Volgens mij niet. Ik heb nou niet het idee, dat de wandelaars de wandelschoenen in de kast laten staan.
Dat komt omdat jij raamdames bezoekt maar bij prive-ontvangst loopt het aantal flink terug. Bij privéhuizen loopt het aantal op omdat ze goedkoper zijn dan prive-ontvangst en de service beter is.

But still, those ladies must notice that it is going down, right? And then they themselves must also see the connection with those prices? Or am I stupid?

Calculate how many guilders 250 euros is… Yet many ladies quickly ask for that for an hour.
You are not the first to think about this, it is a fair question. Supply and demand play a role of course, but it is not always that simple. Some ladies may notice a decline in customers, but can still keep their prices high because of the fixed costs.

waar baseren mensen dat het terugloopt . ik heb daar geen zicht op
Daarom zijn er zoveel privehuizen verdwenen?
Dat heeft niks met het teruglopen van klanten te maken maar meer met geen vergunningen geven aan privehuizen.

Daarom zijn er zoveel privehuizen verdwenen?
Maar is er daarom een terugloop in het aantal bezoeken? Er zijn ook een heel wat bankkantoren verdwenen, maar de bankensector blijft grote winsten maken.

Misschien zijn er wel minder privéhuizen, maar is het bij de overblijvende huizen drukker geworden.

Dat heeft niks met het teruglopen van klanten te maken maar meer met geen vergunningen geven aan privehuizen.
maar daar zit toch geen wetenschap achter.

Terug
Bovenaan Onderaan