De sex wordt duur betaald

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Imho zou een goede dvp hier geen misbruik van maken
Dat is een heel nobele gedachte, maar we mogen wel niet vergeten dat het voor de dame om haar beroep gaat waar ze haar dagelijks brood mee wil verdienen, en liefst nog met een lekker stukje beleg ook.

Het is in wezen niet anders dan de grote sportmerken die schoenen, truitjes, ... verkopen met op de achtergrond een foto van een overbetaalde sportfiguur. Het materiaal is in China voor nog geen 10 EURO in elkaar gestoken en wordt hier dan voor minstens het twintigvoudige verkocht aan kopers die hopen dat de glans van de sportfiguur ook wat op hen zal afstralen. En gelet op het succes van die methode vinden de meesten dat helemaal OK. Maar iemand die GFE bij een DVP zoekt is een sukkel en de DVP die daar in meespeelt zou dan misbruik maken? Ik dacht het niet. It's all part of the game.

Wat is een goede dvp? Ze doen het voor de centen. En als je als dvp een klant zonder ruggengraat hebt die je helemaal leeg kan trekken, tjah ik begrijp dat als dame wel. De man doet het uiteindelijk zelf.
Ik begrijp die dame niet. Er is ook nog zoiets van moraliteit. Maar dat hebben ze waarschijnlijk niet

Moraliteit? Je gaat als vrouw met vreemde mannen naar bed. Je bent intiem met mannen waar je normaal 0 interesse in hebt. Het enige wat telt is zo snel mogelijk zo veel mogelijk binnenharken.
Dat is wel een heel cynische en zwartgallige gedachte.
Ken genoeg dames die het doen omdat ze seks leuk vinden en dr nog wat mee kunnen verdienen.
Niks mis mee lijkt me

Moraliteit? Je gaat als vrouw met vreemde mannen naar bed. Je bent intiem met mannen waar je normaal 0 interesse in hebt. Het enige wat telt is zo snel mogelijk zo veel mogelijk binnenharken.

Kortzichtig. Dit is de mentaliteit die ervoor zorgt dat je waanzinnige stalkers en geweld in de hand speelt. Die mannen zijn vaak al niet helemaal 100% en kwetsbaar, die moet je echt geen munitie geven. Gewoon eerlijk zijn en duidelijk grenzen stellen is beter dan ze tot de laatste druppel leegknijpen.

Het is en blijft een kwestie van vraag en aanbod. En wordt de gevraagde prijs betaald, dan blijft de vraagprijs stijgen. We weten allemaal dat als niemand, maar dan ook niemand meer zou gaan voor 250 per uur, de prijzen zeker zouden dalen. Moet je eens omrekenen hoeveel gulden dat is! Maar ja, we blijven het betalen, als een stel imbecielen. Op naar de 275 per uur? Op naar de 300 per uur, voor middelmatige service? De DVP's lachen zich stuk om ons.

Het is en blijft een kwestie van vraag en aanbod. En wordt de gevraagde prijs betaald, dan blijft de vraagprijs stijgen. We weten allemaal dat als niemand, maar dan ook niemand meer zou gaan voor 250 per uur, de prijzen zeker zouden dalen. Moet je eens omrekenen hoeveel gulden dat is! Maar ja, we blijven het betalen, als een stel imbecielen. Op naar de 275 per uur? Op naar de 300 per uur, voor middelmatige service? De DVP's lachen zich stuk om ons.
Zoveel klanten hebben de meeste dvp's niet meer hoor, ze moeten de dure prijzen bekopen met minder klanten. Kijk maar naar het aantal recensies hier het is allemaal minder geworden vergeleken met vroeger. Bovendien reageren de dvp's tegenwoordig haast gelijk op je berichten dat is ook een teken dat velen minder bezet zijn. Kan haast ook niet anders met zulke prijzen men gaat toch een stuk minder wandelen of zoekt naar goedkope alternatieven.

Zoveel klanten hebben de meeste dvp's niet meer hoor, ze moeten de dure prijzen bekopen met minder klanten. Kijk maar naar het aantal recensies hier het is allemaal minder geworden vergeleken met vroeger. Bovendien reageren de dvp's tegenwoordig haast gelijk op je berichten dat is ook een teken dat velen minder bezet zijn. Kan haast ook niet anders met zulke prijzen men gaat toch een stuk minder wandelen of zoekt naar goedkope alternatieven.
Dat is toch een goede ontwikkeling? Want het wordt een beetje te gek allemaal

Dat is wel een heel cynische en zwartgallige gedachte.
Ken genoeg dames die het doen omdat ze seks leuk vinden en dr nog wat mee kunnen verdienen.
Niks mis mee lijkt me
Ik zou je graag willen geloven maar ik kan het me niet echt voorstellen. Sex met onbekende en voor de dames toch niet het meest aantrekkelijke publiek. En de dames die ik tijdens een date vluchtig spreek geven vaak aan dat het snel geld verdienen is maar mentaal en fysiek moet je je mannetje staan.
Kortzichtig. Dit is de mentaliteit die ervoor zorgt dat je waanzinnige stalkers en geweld in de hand speelt. Die mannen zijn vaak al niet helemaal 100% en kwetsbaar, die moet je echt geen munitie geven. Gewoon eerlijk zijn en duidelijk grenzen stellen is beter dan ze tot de laatste druppel leegknijpen.
Geen munitie geven. Mooi verwoord. Maar ik denk dat de meeste dames toch denken: Euro's en harken.
Eerlijkheid zou duidelijkheid moeten geven. Maar genoeg wandelaars die de waarheid voor zichzelf verdraaien en meer zoeken bij een dvp dan dat er geboden wordt.

Als ik naar mezelf kijk: ik wil gewoon een illusie kopen: de GFE. En natuurlijk loop ik ook wel eens weg dat ik merk dat ze in mijn hoofd blijft zitten en dat als ik niet oppas dat ik gevoelens voor haar ga ontwikkelen. Vroeger heb ik daar echt een paar keer flink last van gehad. Dat is een beetje hetzelfde met een ONS. Gelukkig merk ik wat dat betreft wel dat ik langzamerhand steeds meer volwassen word. :ROFLMAO:

Er is dus nog hoop voor andere wandelaars die met hetzelfde worstelen. :LOL:

Dat is toch een goede ontwikkeling? Want het wordt een beetje te gek allemaal
Het is een logische ontwikkeling alles wat duurder is wordt minder gekocht en dat geldt ook voor dvp's. Een klant met een budget van 450 euro die zijn vaste dvp 3x per maand voor 150 euro bezocht kan bij een verhoging naar 200 euro haar niet meer 3x bezoeken maar maximaal 2x. Er zijn ook vaste klanten die zo'n dame helemaal gaan vermijden omdat ze haar nieuwe prijs te duur vinden. Het aantal klanten neemt bij deze dame dus af.

Ik zou je graag willen geloven maar ik kan het me niet echt voorstellen. Sex met onbekende en voor de dames toch niet het meest aantrekkelijke publiek. En de dames die ik tijdens een date vluchtig spreek geven vaak aan dat het snel geld verdienen is maar mentaal en fysiek moet je je mannetje staan.
Dat je me niet geloofd is jouw zaak. En verder helemaal prima.
Wat iemand wel of niet aantrekkelijk vind qua persoon is net zo diffuus als te duur of weet ik whatever abstract begrip.

De kern van wat je zegt zit in het laatste deel: *die ik vluchtig spreek* geven aan dat het snel geld verdienen is.
Als je doel is snel geld te verdienen dan wordt het lopende band werk en ja dan snap ik dat je niet heel kieskeurig kan danwel wil zijn.

Toch zijn dr ook heren waaronder ik mezelf Schaar die niet op zoek zijn naar hup hup erover en door dates.

Liever betaal ik iets meer zodat ik ook meer tijd heb met de dame zodat je echt een gesprek kan hebben.
En ja daar hoort bij dat je gekeurd wordt en ik heb daar geen enkel probleem mee.
Wil ze me als klant ? Prima
Wijst ze me af ? Ook prima

Het is niet omdat ik betaal dat ik bepaal wat de dame moet en wil.

Het wordt tijd dat men hier eens hun rigide denkwijze loslaat van

Alle dames doen het alleen om het geld en alles wat daartegenin gaat is fout
Net als de discussie dat alles duurder wordt en daardoor ofwel de kwaliteit afneemt danwel de klandizie van de dame.
Dit is gewoon niet waar, voor ieder die afhaakt bij x prijs. Is dr iemand die het wel wil betalen.
Waardoor uiteindelijk het zichzelf levelt.

Ik heb mijn voorwaarden om te stoppen met deze hobby
Zolang die niet voldaan zijn ga ik door

Per toeval eentje ontmoet welke meer opties geeft en de tijd beter vult dan een vaste. Ze zat sowieso al op de top van wat ik max.betaal.
Ze heeft er nu een geduchte concurrente bij. De 50 pop goedkoper werkt ook in haar nadeel 😏
Wat is de 50 pop goedkoper? Bedoel je dat die nieuwe 50 euro goedkoper is voor dezelfde dienstverlening?

Ik merk nu steeds meer dat 150 de absolute bodemprijs is geworden voor het starttarief. Wil je dan nog bijv. pzc, zit je zo aan de 200. En voor veel DVP's is het starttarief al 200.

Stel je bent een oude dvp en je vraagt 150 euro voor een uur en je wilt net als je jongere collega's 200 per uur verdienen. Hoe groot is dan de kans dat je dezelfde aantal klanten behoud als je naar 200 per uur stijgt? Heel klein want je concurreert nu met meerdere dames die qua uiterlijk jonger zijn. Je gaat automatisch minder klanten over de vloer krijgen. Alleen dames die heel erg populair zijn kunnen hiermee wegkomen maar dat zijn maar een kleine groep dames die zich dat kunnen permitteren. En dit geld niet alleen voor oude dvp's maar voor elke dvp die haar prijs wil verhogen.

Laatst bewerkt:
Tot een jaar of 2 terug bezocht ik aardig wat verschillende dames, die inmiddels de prijzen flink opgehoogd hebben. Nu bezoek ik hiervan nog een enkeling. €150/30 min voelt voor mij niet goed. Bij deze hogere prijs verwacht ik ook meer. Meestal is de date niet 'beter', ga dan toch wat teleurgesteld weg, en dat is natuurlijk niet de bedoeling! Als ik de date een cijfer 7 zou geven dan voelt dit voor mij bij de "oude prijzen" prima, echter bij €150/30 vind ik het cijfer eigenlijk te laag afgezet tegen het betaalde bedrag. Dus geen topgevoel, en das wel wat ik zoek. Resultaat is dat ik inmiddels vrijwel alles vanaf €150/30 skip. Ik wens de dames veel succes en klandizie 😘

Tot een jaar of 2 terug bezocht ik aardig wat verschillende dames, die inmiddels de prijzen flink opgehoogd hebben. Nu bezoek ik hiervan nog een enkeling. €150/30 min voelt voor mij niet goed. Bij deze hogere prijs verwacht ik ook meer. Meestal is de date niet 'beter', ga dan toch wat teleurgesteld weg, en dat is natuurlijk niet de bedoeling! Als ik de date een cijfer 7 zou geven dan voelt dit voor mij bij de "oude prijzen" prima, echter bij €150/30 vind ik het cijfer eigenlijk te laag afgezet tegen het betaalde bedrag. Dus geen topgevoel, en das wel wat ik zoek. Resultaat is dat ik inmiddels vrijwel alles vanaf €150/30 skip. Ik wens de dames veel succes en klandizie 😘
150 voor een halfuur is ook veel een halfuur is zo voorbij. Ze hadden beter voor een halfuur 120 kunnen vragen en dan 150 voor 45 minuten was eerlijker geweest.

Dat je me niet geloofd is jouw zaak. En verder helemaal prima.
Wat iemand wel of niet aantrekkelijk vind qua persoon is net zo diffuus als te duur of weet ik whatever abstract begrip.

De kern van wat je zegt zit in het laatste deel: *die ik vluchtig spreek* geven aan dat het snel geld verdienen is.
Als je doel is snel geld te verdienen dan wordt het lopende band werk en ja dan snap ik dat je niet heel kieskeurig kan danwel wil zijn.

Toch zijn dr ook heren waaronder ik mezelf Schaar die niet op zoek zijn naar hup hup erover en door dates.

Liever betaal ik iets meer zodat ik ook meer tijd heb met de dame zodat je echt een gesprek kan hebben.
En ja daar hoort bij dat je gekeurd wordt en ik heb daar geen enkel probleem mee.
Wil ze me als klant ? Prima
Wijst ze me af ? Ook prima

Het is niet omdat ik betaal dat ik bepaal wat de dame moet en wil.

Het wordt tijd dat men hier eens hun rigide denkwijze loslaat van

Alle dames doen het alleen om het geld en alles wat daartegenin gaat is fout
Net als de discussie dat alles duurder wordt en daardoor ofwel de kwaliteit afneemt danwel de klandizie van de dame.
Dit is gewoon niet waar, voor ieder die afhaakt bij x prijs. Is dr iemand die het wel wil betalen.
Waardoor uiteindelijk het zichzelf levelt.

Ik heb mijn voorwaarden om te stoppen met deze hobby
Zolang die niet voldaan zijn ga ik door
Je laten goedkeuren door een dvp. Dat geeft voor mij wel aan dat je de wanhoop nabij bent voor een betaalde date. En al wordt je goedgekeurd, dan heb je nog niet de garantie dat je je kwaliteits gfe afspraakje hebt.
De een noemt het lopende band werk, de ander geeft het een andere benaming. Het komt allemaal op hetzelfde neer...snel geld. Je kan ook een onbetaald baantje zoeken maar dat levert niet veel op in verhouding met betaalde sex. Een enkele wandelaar probeert het anders aan te kleden dan voelt het niet als ordinair hoerenlopen.

En je dooddoener van dat de bepalende klant niet per se bepaald wat de dame moet doen zegt ook niemand hier. Dit is typisch kijk mij eens een gentlemen zijn. Vermoeiend....
150 voor een halfuur is ook veel een halfuur is zo voorbij. Ze hadden beter voor een halfuur 120 kunnen vragen en dan 150 voor 45 minuten was eerlijker geweest.
Beter 150eu voor 2 uur! Is nog 75eu per uur. Dat verdien je denk ik nergens zonder diploma!

En je dooddoener van dat de bepalende klant niet per se bepaald wat de dame moet doen zegt ook niemand hier. Dit is typisch kijk mij eens een gentlemen zijn. Vermoeiend....
Een beetje empathisch vermogen komt met de jaren, en wordt door menig dvp zeer gewaardeerd is mijn ervaring.

Afhankelijk van wat je wensen zijn natuurlijk.

Terug
Bovenaan Onderaan