Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registrerengeld voor sex, er is daar zelfs een forum voor.Daar: 120 bladzijden samen gevat in twee alinea's!
Betalen zullen we anders kan ik anissa xena beau en Eva nie neukenJa! De sex wordt duur betaald!
Maar... ieder doet toch wat hij wil... Leven en laten leven!
Daar: 120 bladzijden samen gevat in twee alinea's!
En toch deze topic blijven volgen blijkbaar blijft het je boeien want hier steeds reageren kan jij wel.Ja! De sex wordt duur betaald!
Maar... ieder doet toch wat hij wil... Leven en laten leven!
Daar: 120 bladzijden samen gevat in twee alinea's!
Ben benieuwd naar je recensies van de damesanders kan ik anissa xena beau en Eva nie neuken![]()
Je maakt een nummertje, toch?Bij die rondreizende dames kun je beter voor een halfuur kiezen die nemen het niet zo nauw met de tijd je bent een nummertje meer niet.
Ik maak liever 69 met de dame dan zomAar een willekeurig nummerJe maakt een nummertje, toch?![]()
Bang dat je op je nummer wordt gezet?Ik maak liever 69 met de dame dan zomAar een willekeurig nummer![]()
Hij irriteert zich graag aan mensenEn toch deze topic blijven volgen blijkbaar blijft het je boeien want hier steeds reageren kan jij wel.![]()
zegt mijn inziens meer over die mannen dan over die dvp.Een echte gfe. Haha. Sommige wandelaars aanbidden dvp's.
en toch trappen er ieder dag weer nieuwe wandelaars in.dat is de domste fout die je kan maken verliefd worden op een dvp
Er zijn wandelaars die kunnen het niet zakelijk houden. Wellicht krijgen ze weinig tot geen aandacht in de "normale" wereld dat ze zo onder de indruk van de betaalde aandacht zijn dat de vlinders direct tevoorschijn komen. Of zoals sommige hier beweren kan verliefdheid bij dvp's je overkomen.dat is de domste fout die je kan maken verliefd worden op een dvp
Sommige DVP's kunnen de klanten makkelijk om hun vinger winden.en toch trappen er ieder dag weer nieuwe wandelaars in.
maar daar ben je ook zelf bij.Sommige DVP's kunnen de klanten makkelijk om hun vinger winden.
Toch niet.maar daar ben je ook zelf bij.
Gewoon wat afstand houden.
Ik vind dat best verdrietig om eerlijk te zijnEr zijn wandelaars die kunnen het niet zakelijk houden. Wellicht krijgen ze weinig tot geen aandacht in de "normale" wereld dat ze zo onder de indruk van de betaalde aandacht zijn dat de vlinders direct tevoorschijn komen. Of zoals sommige hier beweren kan verliefdheid bij dvp's je overkomen.
Imho zou een goede dvp hier geen misbruik van makenSommige DVP's kunnen de klanten makkelijk om hun vinger winden.
dat is het ook.Ik vind dat best verdrietig om eerlijk te zijn
Ja, dat klopt.dat is het ook.
Maar je haalt ze er hier wel vaak uit.
Messtal zijn het liefdes verklaringenJa, dat klopt.
Zoals recensenten die hun betoog afsluiten met 'het was weer heerlijk schat, tot de volgende keer'.
Wellicht krijgen ze weinig tot geen aandacht in de "normale" wereld dat ze zo onder de indruk van de betaalde aandacht zijn dat de vlinders direct tevoorschijn komen.
ik zal geen namen noemen hier, maar ik ken wel een aantal van die forumleden, die aan dat profiel voldoen. Vaak zijn dit ook leden met een fysieke of mentale beperking.Kijk ieder zn ding maar ik vind dit vooral verdrietig. Dan moet je toch verdomd eenzaam zijn in de wereld?
Ze doen hun best maar met zulke prijzen vragen. Het houdt een keer op voor de wandelaar.alles word duurder prive dames die 150 euro vragen voor 30 min zie je steeds meer