Voormalig lid 17137
Stamgast
5 ondertussen, je slaat de Coronajaren overDat doen ze in Nederland al zeker 3 jaar niet meer.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registreren5 ondertussen, je slaat de Coronajaren overDat doen ze in Nederland al zeker 3 jaar niet meer.
Als ik maar 30% zou krijgen van wat de klant betaald werk ik liever zelfstandig dan voor een privé-huis.Ik begrijp alleen niet waarom dames 70% van wat heren betalen afstaan aan privehuizen en een habbekrats overhouden.
Is dat alweer 3 jaar geleden?Dat doen ze in Nederland al zeker 3 jaar niet meer.
Dat bedoel ik!Als ik maar 30% zou krijgen van wat de klant betaald werk ik liever zelfstandig dan voor een privé-huis.
Ik denk dat iedere dvp, zijn eigen afweging in maakt.Dat bedoel ik!
Of geen keus hebben want veel dames zijn geen zakenvrouwen maar werknemers.Ik denk dat iedere dvp, zijn eigen afweging in maakt.
maar je hebt toch altijd een keus, of niet soms?Of geen keus hebben want veel dames zijn geen zakenvrouwen maar werknemers.
een privé-huis is mss goed om te beginnen in deze job. Maar volgens mij is zelfstandig het beste. Je regelt zelf je afspraken, je bouwt je eigen vaste klanten op, je kiest je eigen prijs.Dat bedoel ik!
Gezien ik niet zo heel ver van de Duitse grens woon had ik wat onderzoek gedaan naar priveontvangst dames, bijvoorbeeld via Kaufmich. Ik ben best geschrokken van de tarieven. Laat ook maar zitten. Maar wel opmerkelijk.
Prive ontvangst is naar mijn idee echt prijzig geworden. Niet alleen hier, maar het kan dus nog erger blijkbaar (of zijn de salarissen in DE veel meer dan hier?). Ik blijf wel lekker naar de raamdames en clubs gaan. Ook veeel minder gedoe en drama met een afspraak maken.
Dat betwijfel ik.De salarissen zijn gemiddeld lager dan in Nederland.
Inderdaad veel goedkoper, zo slecht is Duitsland niet om te wonen.En van wat ik begreep van mensen die in in Duitsland hebben gewoon is het levensonderhoud veel goedkoper dan hier, waardoor ze alsnog meer over houden.
In Nederland zijn de prijzen van prive-ontvangst duurder dan in Duitsland terwijl wij nederlanders minder geld over houden. Dus dat de dvp's hier in nederland overbetaald zijn klopt als een bus.De salarissen zijn gemiddeld lager dan in Nederland. En van wat ik begreep van mensen die in in Duitsland hebben gewoon is het levensonderhoud veel goedkoper dan hier, waardoor ze alsnog meer over houden.
Hoe veel kost het in nederland ?In Nederland zijn de prijzen van prive-ontvangst duurder dan in Duitsland terwijl wij nederlanders minder geld over houden. Dus dat de dvp's hier in nederland overbetaalde hoeren zijn klopt als een bus.
volgens mij gaan de prive ontvangst dames toch al gauw naar de € 170 a € 200 per uur.Hoe veel kost het in nederland ?
Hier in belgië (west-vlanderen)zijn de prijzen ook rond de 150€ soms eens 200€ per uur voor privé-ontvangst. Ik vind dat welk oké. Voort Privé-ontvangst.volgens mij gaan de prive ontvangst dames toch al gauw naar de € 170 a € 200 per uur.
Voor mij is het bezoeken van de dvp´s geen hobby maar een behoefte.Ik ben pappa Alimentatie. Ik betaal me blauw en het leven is schofterig duur. Als ik in de supermarkt sta, ben ik voor ik het weet een dikke meiert verder. En de benzine wordt niet goedkoper, maar wel duurder.
En ik begrijp de DVP's natuurlijk: ook voor hen wordt alles steeds duurder. Dus een uurtje plezier kost steeds meer munten. Maar ik vind het leven gewoon echt behoorlijk duur worden. Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar dan wordt onze hobby al snel de laatste post op mijn begroting.
Niet als je privehuis vergelijkt. Die zijn goedkoper. De balans tussen priveontvangst en privehuis is helemaal weg.Hier in belgië (west-vlanderen)zijn de prijzen ook rond de 150€ soms eens 200€ per uur voor privé-ontvangst. Ik vind dat welk oké. Voort Privé-ontvangst.
Ik bespaar er dit jaar ook flink op. Vorig jaar bijna 5000 aan de dames uitgegeven. Dat is voor sommigen hier nog niks, maar voor mij was het echt veel te veel. Nu sta ik halverwege het jaar op rond de 1000.Ik ben pappa Alimentatie. Ik betaal me blauw en het leven is schofterig duur. Als ik in de supermarkt sta, ben ik voor ik het weet een dikke meiert verder. En de benzine wordt niet goedkoper, maar wel duurder.
En ik begrijp de DVP's natuurlijk: ook voor hen wordt alles steeds duurder. Dus een uurtje plezier kost steeds meer munten. Maar ik vind het leven gewoon echt behoorlijk duur worden. Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar dan wordt onze hobby al snel de laatste post op mijn begroting.
Dat is ook best veel...5000 is best veel hoor. Voor de meesten hier mag ik aannemen.
Trouwens... blijkt nu net dat ik voor m'n favoriete hobby... helemaal geen kleren nodig heb!Maar, ja. Je kan geen kleren blijven kopen! Ik toch niet...
Dus toch terug naar de vrouwtjes! Haha! Het moest maar zo lekker niet zijn!
Ik ben pappa Alimentatie. Ik betaal me blauw en het leven is schofterig duur. Als ik in de supermarkt sta, ben ik voor ik het weet een dikke meiert verder. En de benzine wordt niet goedkoper, maar wel duurder.
En ik begrijp de DVP's natuurlijk: ook voor hen wordt alles steeds duurder. Dus een uurtje plezier kost steeds meer munten. Maar ik vind het leven gewoon echt behoorlijk duur worden. Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar dan wordt onze hobby al snel de laatste post op mijn begroting.Hoe ouder je wordt ,hoe meer je de drang om naar een dvp te gaan verliest.
Ikzelf ga nu nog maar een keer per maand en dat was voorheen per week.
Zo blijft mijn begroting beheersbaar
Zeker. Maar sommigen hier gaan iedere week, soms zelfs meerdere keren. Dan zit je daar nog ver boven. Vorig jaar werkte ik 6 dagen in de week. Loondienst en zzp-er. Daardoor kon ik het betalen. Nu alleen nog zzp-er. Minder te besteden, wel gelukkiger.5000 is best veel hoor. Voor de meesten hier mag ik aannemen.