De sex wordt duur betaald

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Nu dat het topic aan bod komt. Ik ben de andere dag van een privé ontvangst gegaan. Buurt is wel okay. Maar deze appartement complex kom je via de achterdeur erin en zijn allemaal kleine kamers ik zo zeggen circa 10-20m2. Zijn dit nou allemaal privé ontvangst kamers opgesteld door een organisatie? Zag ook iemand rondlopen. Lijkt mij niet echt kamers om te wonen of wel?

Gezien ik niet zo heel ver van de Duitse grens woon had ik wat onderzoek gedaan naar priveontvangst dames, bijvoorbeeld via Kaufmich. Ik ben best geschrokken van de tarieven. Laat ook maar zitten. Maar wel opmerkelijk.

Prive ontvangst is naar mijn idee echt prijzig geworden. Niet alleen hier, maar het kan dus nog erger blijkbaar (of zijn de salarissen in DE veel meer dan hier?). Ik blijf wel lekker naar de raamdames en clubs gaan. Ook veeel minder gedoe en drama met een afspraak maken.

Gezien ik niet zo heel ver van de Duitse grens woon had ik wat onderzoek gedaan naar priveontvangst dames, bijvoorbeeld via Kaufmich. Ik ben best geschrokken van de tarieven. Laat ook maar zitten. Maar wel opmerkelijk.

Prive ontvangst is naar mijn idee echt prijzig geworden. Niet alleen hier, maar het kan dus nog erger blijkbaar (of zijn de salarissen in DE veel meer dan hier?). Ik blijf wel lekker naar de raamdames en clubs gaan. Ook veeel minder gedoe en drama met een afspraak maken.

De salarissen zijn gemiddeld lager dan in Nederland. En van wat ik begreep van mensen die in in Duitsland hebben gewoon is het levensonderhoud veel goedkoper dan hier, waardoor ze alsnog meer over houden.

De salarissen zijn gemiddeld lager dan in Nederland. En van wat ik begreep van mensen die in in Duitsland hebben gewoon is het levensonderhoud veel goedkoper dan hier, waardoor ze alsnog meer over houden.
In Nederland zijn de prijzen van prive-ontvangst duurder dan in Duitsland terwijl wij nederlanders minder geld over houden. Dus dat de dvp's hier in nederland overbetaald zijn klopt als een bus.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik ben pappa Alimentatie. Ik betaal me blauw en het leven is schofterig duur. Als ik in de supermarkt sta, ben ik voor ik het weet een dikke meiert verder. En de benzine wordt niet goedkoper, maar wel duurder.

En ik begrijp de DVP's natuurlijk: ook voor hen wordt alles steeds duurder. Dus een uurtje plezier kost steeds meer munten. Maar ik vind het leven gewoon echt behoorlijk duur worden. Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar dan wordt onze hobby al snel de laatste post op mijn begroting.

Ik ben pappa Alimentatie. Ik betaal me blauw en het leven is schofterig duur. Als ik in de supermarkt sta, ben ik voor ik het weet een dikke meiert verder. En de benzine wordt niet goedkoper, maar wel duurder.

En ik begrijp de DVP's natuurlijk: ook voor hen wordt alles steeds duurder. Dus een uurtje plezier kost steeds meer munten. Maar ik vind het leven gewoon echt behoorlijk duur worden. Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar dan wordt onze hobby al snel de laatste post op mijn begroting.
Voor mij is het bezoeken van de dvp´s geen hobby maar een behoefte.

het is ook een extratje. Het is niet dat ik het elke week of maand nodig heb. Moest ik niet meer rond komen is dat het eerste waar op ik zou besparen en indien nodig stoppen.

Ik bespaar er dit jaar ook flink op. Vorig jaar bijna 5000 aan de dames uitgegeven. Dat is voor sommigen hier nog niks, maar voor mij was het echt veel te veel. Nu sta ik halverwege het jaar op rond de 1000.

5000 is best veel hoor. Voor de meesten hier mag ik aannemen.
Dat is ook best veel...
Moet je maar eens nagaan. Als je een pauze inbouwt... wat je met dat bedrag allemaal kan doen! Nieuwe schoenen, nieuwe kleren, nieuwe jas... dat nieuwe mobieltje. Dan denk je: 'Hey! Dat had ik anders allemaal uitgegeven aan de DVP's'!

En ik begrijp de DVP's natuurlijk: ook voor hen wordt alles steeds duurder. Dus een uurtje plezier kost steeds meer munten. Maar ik vind het leven gewoon echt behoorlijk duur worden. Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar dan wordt onze hobby al snel de laatste post op mijn begroting.Hoe ouder je wordt ,hoe meer je de drang om naar een dvp te gaan verliest.
Ikzelf ga nu nog maar een keer per maand en dat was voorheen per week.
Zo blijft mijn begroting beheersbaar

5000 is best veel hoor. Voor de meesten hier mag ik aannemen.
Zeker. Maar sommigen hier gaan iedere week, soms zelfs meerdere keren. Dan zit je daar nog ver boven. Vorig jaar werkte ik 6 dagen in de week. Loondienst en zzp-er. Daardoor kon ik het betalen. Nu alleen nog zzp-er. Minder te besteden, wel gelukkiger.
Dat ik nu met succes flink aan het minderen ben, geeft mij een goed gevoel. Ik kan het dus nog onder controle houden. Als ik nu ga, voelt het ook fijner. Het gevoel van 'nu mag ik van mezelf, nu heb ik het verdiend'.

Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan