regelmatig tot vaak, dus ik neem aan toch minimaal 1x per maand.Maar wat is geregeld is dat, eens per jaar, een keer in de maand, of op wekelijkse basis.
Ik kan weinig mensen in mijn vriendenkring of kennissen waarvan ik weet dat ze aan betaalde liefde doen. Terwijl dat toch wel eens ter sprake is gekomen onder het genot van een pilsje.
dat er in je vrienden en kennissenkring niet over gesproken wordt hoeft natuurlijk niet te betekenen dat ze niet gaan. Veel willen hun huidige of toekomstige relatie niet onder druk zetten mocht er ooit over geroddeld worden, en doordat er nog steeds een stigma rust op het bezoeken van dames van plezier zijn de meeste mannen toch ook wel terughoudend om er over te vertellen.
om terug te komen op het onderwerp, ik zie niet echt dat het minder druk is geworden bij de dames nu de prijzen omhoog zijn gegaan. De hoge prijzen spelen volgens mij meer bij thuisontvangst dan bij raam prostitutie, daar betaal ik eigenlijk nog steeds gemiddeld 5 tientjes. Enige echt merkbare is Duisburg waar je voorheen voor 30 of 40 terecht kon rekenen die nu ook 50. Nog steeds goed te betalen.