King Potato
Meubelstuk
Dat is nu ook wat ik graag doe. Niet enkel naar een dame gaan voor de seks. Geef de dame het gevoel dat je haar waardeert en je krijgt zoveel terug tijdens de date. Heb ook al raamdames bezocht maar daar heb ik totaal geen gevoel bij buiten dat ik maar een nummer ben en verder niets. Daar is afwerken en terug buiten verder niets.Persoonlijk heb ik meerdere vriendinnen (puur vriendschappelijk, dus geen sex) in mijn uitgebreide vriendenkring. Sterker nog, mijn beste maatje is een vrouw. Ik deel alles met haar en vice versa.
Ik heb ook een druk sociaal leven en heb zeker geen gebrek aan sociaal contact, goede gesprekken,…
Edoch is voor mij een date met een dvp pas geslaagd indien er ruimte is voor een gesprek, elkaar wat beter leren kennen. Sex blijft natuurlijk de hoofdzaak maar het ene staat het andere niet in de weg.
Maar puur naar een dvp gaan enkel en alleen maar om te pompen en klaar te komen interesseert mij momenteel niet.
Ik heb liever de GFE omdat dat voor mij persoonlijk beter en leuker aanvoelt.
Maakt naar mijn bescheiden mening de sex alleen maar beter.
En Big Mac kan zeker smaken maar ik ga liever uitgebreid gaan eten in goed gezelschap…
Dus ja, wat de een zielig vind is voor de ander zalig.