hoeft ook niet altijd he, als het maar leuk blijft . hopelijk condoom niet meer gebruikt nadienHelemaal niet. Had dat ook nog nooit gezien. Wij hadden een condoom opengeknipt. Grappige taferelen jong... orgasmes daarentegen. Not.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registrerenhoeft ook niet altijd he, als het maar leuk blijft . hopelijk condoom niet meer gebruikt nadienHelemaal niet. Had dat ook nog nooit gezien. Wij hadden een condoom opengeknipt. Grappige taferelen jong... orgasmes daarentegen. Not.
Euhm, hoezo hoeven orgasmes niet altijd? Denk het wel. 'T is mijn enige seksleven begot.hoeft ook niet altijd he, als het maar leuk blijft . hopelijk condoom niet meer gebruikt nadien
No orgasm no fuckingEuhm, hoezo hoeven orgasmes niet altijd? Denk het wel. 'T is mijn enige seksleven begot.
Een zoenlapje. Dat zou nog wel iets zijn voor al die keronagekkies die nu nog op straat rondlopen met zo'n maandverband met touwtjes.Nou nee... zoeen lapje....
Óf likken met volle overgave, óf niet likken.
Maar aan zoeen kunststof servetje liggen lebberen... dat nooit
De dames waar ik mee afspreek doen maar 1 klant max 2 per dag hoor.En daar ben ik zeker van geen privehuis voor mij.Orale seks doe je met je vriendin niet met eenn dvp met alle respect zoals rony80 aangaf wie weet wie er allemaal in is geweest
Euhm, hoezo hoeven orgasmes niet altijd? Denk het wel. 'T is mijn enige seksleven begot.
Als ik naar een privéhuis ga probeer ik meestal de eerste te zijnDe dames waar ik mee afspreek doen maar 1 klant max 2 per dag hoor.En daar ben ik zeker van geen privehuis voor mij.
Deeply ashamed, SORRYEuhm, hoezo hoeven orgasmes niet altijd? Denk het wel. 'T is mijn enige seksleven begot.
Tegen mij zeggen ze dat ook dat ik lekker kan beffen i love itWaarom enkel met je vriendin. Je gaat toch voor het geheel orale seks hoort er voor mij zeker bij. Ik zelf ben dol op beffen doe dat met veel plezier voor een lange tijd geven en nemen he.En als de dame dan zegt dat ik lekkere befskils heb.
Das toch een mooi compliment dat je krijgt de dames mogen ook intens genieten van onze kunstenTegen mij zeggen ze dat ook dat ik lekker kan beffen i love it
Ja... en weet uit ervaring dat sommige dames erg geil worden als ze gelikt worden door een 'vreemde man'.Euhm, hoezo hoeven orgasmes niet altijd? Denk het wel. 'T is mijn enige seksleven begot.
Zeker weten we krijgen een top service van de dames. Laten we een top service terug geven tochJa... en weet uit ervaring dat sommige dames erg geil worden als ze gelikt worden door een 'vreemde man'.
Zalig om een vrouw zo te mogen verwennen!
Penis met soa van andere klantDaar is niks ingegaan hè...
Er zit in verschil in geven en ontvangen maar zelfs dat weet je blijkbaar nietZegt iemand die als eerste bericht schrijft;
"Prijs afgeproken 80 euro voor pzc en filmen toen ik merkte dat ik bijna kwam heb ik haar hoofd goed vastgepakt en mijn zaad goed in haar keelgeschoten.
Wat een geile slet ik kom zeker nog wel terug"
En dan verwonderd zijn dat er commentaar op zijn berichten in deze thread komt....
Geen discussie waard dus.
Ja! En dan komt er ook nog een recessie aan... Hoe dan?Die dames zullen ook wel merken dat hogere prijzen niet meer zijn op te brengen door veel mensen. Zeker bij de huidige inflatie, hoge energietarieven en hogere prijzen voor boodschappen.
Domme opmerking lol.Penis met soa van andere klant
Iemand? Jij! Jij zou zelfs een poll kunnen maken in Dames aan het woord.Ik ben wel oprecht benieuwt naar wat de wandelaar een fair price vind. Kan iemand een poll toevoegen
Jij wilt zeker gebeft worden met beflapjeDomme opmerking lol.
Zit toch een condoom omheen jonguh
Daar is al genoeg over geschreven.Ik ben wel oprecht benieuwt naar wat de wandelaar een fair price vind. Kan iemand een poll toevoegen
in zekere zin, kan je het plaatsen onder ongeschoold werk, dat is niet denigrerend bedoeld, maar je hoeft er nou niet echt een opleiding voor te hebben.DVP opleiding
In dit topic kon ik niet duidelijk ontdekken wat die prijzen waren inderdaad.Daar is al genoeg over geschreven.
Hangt er maar net vanaf hoe speciaal je sex vindt, voor de een is het iets normaals en voor de ander is het iets speciaals. Vandaar ook, dat voor de een een fair price heel anders is dan voor de ander.
Ik vind bijvoorbeeld € 50,00 per uur voor een Oost Europees meisje zonder noemenswaardige kwaliteiten of opleiding al heel goed betaald. Maar er zijn genoeg wandelaars die hier honderden Euro's voor over hebben.
Nou.... ja en nee.in zekere zin, kan je het plaatsen onder ongeschoold werk, dat is niet denigrerend bedoeld, maar je hoeft er nou niet echt een opleiding voor te hebben.
Dat denk jijin zekere zin, kan je het plaatsen onder ongeschoold werk, dat is niet denigrerend bedoeld, maar je hoeft er nou niet echt een opleiding voor te hebben.
overtuig mij dan maar, dat ik ongelijk hebt ?Dat denk jij