Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDat is het plan ook. Als het goed weer is, dan doen wij er een bbq bij anders is het tapas,... Heb speciaal gevraagd of ze iets specifiek wilt. Maar dat is meer dan genoeg.7u is wel lang. Ik zou het dan opsplitsen in 2 keer. En ertussen iets gaan eten met haar. Wat uitrusten en krachten opdoen.
Je zou ervan verschieten wat mogelijk is.Als je dat kan..... 7u aandacht geven aan iemand. Lijkt me een hele opgave als het puur werk is.
Bwa. Ik heb wel al langer gedate met een dvp. Alles hangt af van hoe zij het ziet he.Je zou ervan verschieten wat mogelijk is.
Het is in ieder geval niet puur "werk". Dat gaat mijn uithoudingsvermogen niet aankunnenBwa. Ik heb wel al langer gedate met een dvp. Alles hangt af van hoe zij het ziet he.
nee je begrijpt me verkeerd. Ik bedoel hoe de dame het ziet om die uren met je door te brengen. Als ze het zelf een hele opgave vind zal ze het wss niet doen, dus dat zit dan wel snor.Het is in ieder geval niet puur "werk". Dat gaat mijn uithoudingsvermogen niet aankunnen
Maar wie is nu die mysterieuze dame?Wie is de gelukkige dame?
Dat gaat hij niet zeggen he. maar wss iemand waar hij al een recensie over heeft. Want hij was al met haar geweest.Maar wie is nu die mysterieuze dame?
Voor mij was het gewoon de klik dat het extra speciaal maakt.Dat gaat hij niet zeggen he. maar wss iemand waar hij al een recensie over heeft. Want hij was al met haar geweest.
Ik denk dat er hier wel een paar zijn die dat willen wetenMaar wie is nu die mysterieuze dame?
Veel beterschap en ik hoop met u mee dat er geen 2 de operatie aan te pas moet komen succes met het herstellenOm even een "kleine" update te geven.
Voor zover ik mij kan herinneren, heb ik nooit gezegd over wat de operatie gaat. Bij deze was het dus een kaakoperatie.
Die is maandag gebeurd. Het "slechte" nieuws is dat er zeker nog een 2de aankomt... Daarna kunnen er eventueel nog bijkomen (indien nodig).
Hieronder een opsomming van wat ik al dan niet mag doen voor een bepaalde tijd en andere dingen. Dit kan eventueel handig zijn voor mensen die dat ook laten doen?
Uiteindelijk is het voor de gezondheid. Alleen hopen dat ik volgend jaar op vakantie kan en dat de 2de operatie geen roet in het eten gooit.
- Tot augustus mag ik niets van sport doen (ook geen fitness). Dus RIP conditie & progress.
- 4-6 Weken zachte voeding. Stoort mij het minst.
- De berg medicatie die ik moet nemen. Daar komt dan ook nog medicatie voor mijn allergieën bij...
- Gebruik van een toestel dat gedurende de week na operatie het gezicht op 15°C houd.
Voordeel: is de beste oplossing ipv. ice packs, want dat is continu.
Nadeel: enorm luid, dus slaap gaat er niet zijn. En dat het enorm veel warmte afgeeft. Zeker nu.- Eten & drinken is lastig momenteel.
- Oppassen met wat ik allemaal doe.
- ...
Spoedig herstel toegewenst. Ik wens je heel veel succes.Om even een "kleine" update te geven.
Voor zover ik mij kan herinneren, heb ik nooit gezegd over wat de operatie gaat. Bij deze was het dus een kaakoperatie.
Die is maandag gebeurd. Het "slechte" nieuws is dat er zeker nog een 2de aankomt... Daarna kunnen er eventueel nog bijkomen (indien nodig).
Hieronder een opsomming van wat ik al dan niet mag doen voor een bepaalde tijd en andere dingen. Dit kan eventueel handig zijn voor mensen die dat ook laten doen?
Uiteindelijk is het voor de gezondheid. Alleen hopen dat ik volgend jaar op vakantie kan en dat de 2de operatie geen roet in het eten gooit.
- Tot augustus mag ik niets van sport doen (ook geen fitness). Dus RIP conditie & progress.
- 4-6 Weken zachte voeding. Stoort mij het minst.
- De berg medicatie die ik moet nemen. Daar komt dan ook nog medicatie voor mijn allergieën bij...
- Gebruik van een toestel dat gedurende de week na operatie het gezicht op 15°C houd.
Voordeel: is de beste oplossing ipv. ice packs, want dat is continu.
Nadeel: enorm luid, dus slaap gaat er niet zijn. En dat het enorm veel warmte afgeeft. Zeker nu.- Eten & drinken is lastig momenteel.
- Oppassen met wat ik allemaal doe.
- Bepaalde zaken gaan moeilijk en met veel pijn (pijnstillers helpen niet).
- ...