Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenWauw en was zij de enige dame voor die horde mannen? Ik heb bijna compassie met haar.Was veel te druk, er waren ± 50 mannen aanwezig. Amy deed zeker haar best om iedereen af te werken, maar je werd echt constant voorgestoken (zelfs een van de organisatoren dat mij voorstak om haar onder te spuiten) of mannen dat te lang bezig bleven met haar. Tegen de laatste sessie waren de meeste mannen wel afgedropen, maar die Amy was wel echt afgewerkt. Ze kon nog amper rechtstaan merkte ik.
Ben vroeger (een 7 jaar geleden of zo) nog naar de eerste gefilmde gangbangs van Gangbang Nation geweest in het fetish café in Antwerpen en dat waren wel veel betere ervaringen, ik kom er alvast niet meer terug.
Ja inderdaad. Het was zelfs zo druk dat je tijdens de eerste twee sessies amper iets kon zien puur door hoe veel volk er stond. Dus je stond echt misschien een half uur gewoon maar tussen een hoop mannen te kijken naar de ruggen van andere mannen als je pech had, al goed dat ik zelf wat geluk had op dat vlak, 1m84 zijn helpt wel met een goed zicht hebben.Wauw en was zij de enige dame voor die horde mannen? Ik heb bijna compassie met haar.