Wij zijn een stel van midden veertig en vinden het geil om bekeken te worden. Sinds een jaar zetten we wat voorzichtige stappen richting seksbioscopen.
We zijn twee keer in Mme Mercedes in Den Haag geweest maar dat was geen succes. De eerste keer waren we te nerveus en de tweede keer was er niemand. Volgens ons is die locatie nu ook gesloten maar dat weten we niet zeker.
Daarna zijn we een paar keer naar Miranda in Zeist gegaan en dat beviel beter. Voor een stel is de entree gratis, dat is fijn. De bioscoop bevindt zich op de bovenverdieping en bestaat uit een hoofdzaal en verschillende kleine zaaltjes die met elkaar verbonden zijn. Er worden diverse soorten films getoond. Ook is er een toilet en zijn er een aantal cabines. De banken en stoelen zijn verouderd maar waren wel schoon.
Beide keren namen wij plaats op een bank in een van de kleine zaaltjes. De eerste keer kwamen er snel drie mannen bij zitten die afwachten wat er ging komen. Al snel hing de blouse van mijn vrouw open en kon ik haar blote borsten kneden. Toen haar rok uitging en bleek dat ze daaronder geen slipje droeg kwamen twee mannen dichterbij en begonnen haar zonder te vragen samen te vingeren. Dit ging ons iets te snel dus wij zijn met rode wangen vertrokken.
De tweede keer, een aantal weken geleden, was het zondagmiddag rustiger. In het zaaltje zat een wat oudere man die kon meegenieten toen mijn vrouw haar lange jurk opende en liet vallen. Op haar hoge laarzen na was ze naakt. Ze legde zich wijdbeens neer op de bank zodat ik haar kon strelen en vingeren.
Mijn vrouw raakte er zo opgewonden van om zo schaamteloos tentoongesteld te worden dat ze mij meenam naar de grote zaal en plaats nam in de gynaecologenstoel. Ik bleef aan het hoofdeinde staan en wat wij verwachtten gebeurde al snel; de man volgde ons de zaal in. Hij kwam tussen haar benen staan en streelde haar dijen. Ik gaf hem mee dat het wel zo beleefd is om dit eerst te vragen maar zag aan mijn vrouw dat de geilheid overwon en gaf hem toestemming toen hij vroeg om haar te mogen beffen. Op zijn knieën masturberend begon hij haar te bevredigen. Mijn vrouw haar vagina is kaal, behoudens een plukje schaamhaar ruim boven haar lippen. Ik kneedde haar borsten en zoende haar terwijl de man minutenlang haar clitoris en schaamlippen likte en daarbij begon te vingeren. In stilte kwam mijn vrouw klaar waarna we afscheid namen van de man en terugkeerden naar de kleine zaal.
Toen die leeg bleek hebben we nog even geneukt waarna ook ik klaarkwam.
Andere stellen ( of vrouwen ) hebben we nog niet gezien en of we veel verder willen en durven gaan dan dit weten we nog niet maar voorlopig bevallen deze uitjes ons prima
Wellicht komen we via deze site in contact met gelijkgestemde stellen die net als wij nog weinig ervaring hebben.
Een volgende keer zijn we van plan om naar de Erotheek in Schiedam te gaan. Voor ons wel wat verder rijden en niet gratis maar op de foto's ziet het er netjes uit.
De Erotic Cinema's lijken ons voor nu nog wat te druk..