Ben maar 1 keer geweest onlangs want ze was ziek met corona dus heb even moeten wachten en ze ontvangt 1 tot 2 klanten per week waardoor het even kan duren voor je er terecht kan maar denk er continu aan. Man, wat een ervaring. Het orgasme wat ik kreeg was out of this world. Nu ben ik gevoelig en spiritueel aangelegd dus kan mezelf helemaal laten gaan en een full body orgasme ervaren maar wat zij met me deed heeft geen enkele andere dame met masseren voor elkaar gekregen. Mijn ervaringen waren altijd in het buitenland met erotische massages maar niemand komt bij haar in de buurt. Je krijgt een echte massage, stevig en weet de juiste spieren te vinden. Afwisselend met body to body en teasen en eindigend met handmatig hoogtepunt. Wat de andere heren al aangaven, ze doet geen intiem of andere sexuele handelingen behalve de body to body en handmatige hoogtepunt, biedt dat ook niet aan en wilt geen klanten die dat wel willen of erom vragen. Voor meer moet je bij andere dames wezen. Geen intimiteit, slipje blijft aan, mag haar met respect aanraken op de plekken die zij aangeeft in de lange uitgebreide informatie mail maar meer niet, verder enorm opwindend en hele lieve gezellige dame. Moeite en reis zeker waard.