- Massage met hoogtepunt
- 2,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 3,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Nederlands
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Aziatisch
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- B
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Mollig
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Totale kosten (in euro)
- 80
- Algemene beoordeling
- 1,00 ster(ren)
Omdat de nieuwsgierigheid naar de vernieuwde Saitarn toch wel groot was, heb ik via de site gekozen voor Dawi, aangeprezen als 27 jarige. Bij de salon aangekomen werd ik naar de achterste kamer geloodst door de gastvrouw. Telkens kwam er een andere -tegenvallende-dame de kamer binnen. De derde was wonderschoon en bleek Dawi te zijn. Echt eentje waar je zelfs in Thailand je hoofd voor omdraait. Ze gaf aan alleen massage te doen met happy end. Tachtig euro. Mij helemaal prima. Ik mocht douchen en het duurde 8 minuten voordat ze uit de naastgelegen kamer kwam met het wisselgeld. Met een dwingende toon moest ik op mijn buik op het voortreffelijke bed gaan liggen. De geheel gerenoveerde kamer heeft een hele grote wandspiegel. Deze is echter te hoog gemonteerd waardoor je net niets ziet. Dawi spreekt meer dan goed Nederlands. Tijdens het masseren spreekt ze echter geen woord. Ze ziet er tot de bovenkant van het middenrif er bovengemiddeld goed uit. Prachtige boobs, heel mooi gezicht, prachtig opgestoken haar. Daar onder is ze behoorlijk mollig. Tussen de rollen voelde ik een touwtje. Dat bleek haar string te zijn. Die houdt ze keurig aan. Aanraken is nergens toegestaan en dat laat ze op een onvriendelijke toon horen. Dat probeer je geen tweede keer. Van enige vorm van connectie, affectie of interesse in de klant was geen sprake. Mogelijk was ze zwaar ongesteld of heeft ze een oprechte hekel aan mannen.
Plichtmatig heeft ze het klusje afgemaakt. Daarna mocht ik mij gaan douchen. Inclusief twee keer douchen, 8 minuten wachten op het wisselgeld, aan en uitkleden, stond ik 40 minuten later weer buiten.
Herhalingsgevaar bij deze mooie meid is voor mij niet. Misschien anderen betere ervaring met haar hebben?
Plichtmatig heeft ze het klusje afgemaakt. Daarna mocht ik mij gaan douchen. Inclusief twee keer douchen, 8 minuten wachten op het wisselgeld, aan en uitkleden, stond ik 40 minuten later weer buiten.
Herhalingsgevaar bij deze mooie meid is voor mij niet. Misschien anderen betere ervaring met haar hebben?