Mamasaninthehouse
Wandelaar
- Massage met hoogtepunt
- 3,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 3,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Aziatisch
- Leeftijd
- 35-40
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- C (fake)
- Lengte
- 1.50 m - 1.60 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Zaterdag
- Link naar advertentie
- http://www.phattarapon.be/
- Totale kosten (in euro)
- 80€
- Algemene beoordeling
- 2,00 ster(ren)
In het weekend wou ik eerst afspreken met een zekere Nana in Boom, foto's weeral niet representatief en wat voor een geldzucht die Chinese tentoonspreidde was opmerkelijk. Het enige woord dat eruitkwam was pay onefifty, was dit dan 1,5 €? Weeral kans gemist
Gebeld naar Phattarapon voor een uurtje met Daw. Ik was jaren eerder bij haar geweest, heeft nu een boobs-job laten doen, geen fan want ze had mooie borstjes en nu zijn ze wat gegroeid meer dan een handjevol. Ze heeft nu wat extra corona kg maar zeker niet te, mooi gezichtje, leuk Cleopatra kapsel, benen zijn wel zwaarder dus minder voor Lolita liefhebbers.
We hebben eerst wat bijgepraat na het obligate douchen, achteraf gezien wel wat tijdverspilling.
Het masseren vond ik aangenaam, toen omdraaien en begon ze te vragen voor een blowjob, vroeg 50€. Ik moest niet twijfelen , niet dus
Ze heeft dan wat dirty tegen mij klaar gepraat. Alleen waarom knijpen ze mijn stengel dicht bij de eerste lading, laat me dan tenminste deftig klaarkomen.
Vroeg haar nog wat te masseren maar helaas 60 minuten is geen uur in Thailand.
Misschien beter voor de klassieke massage gaan voortaan, gedaan met het gedoe
Gebeld naar Phattarapon voor een uurtje met Daw. Ik was jaren eerder bij haar geweest, heeft nu een boobs-job laten doen, geen fan want ze had mooie borstjes en nu zijn ze wat gegroeid meer dan een handjevol. Ze heeft nu wat extra corona kg maar zeker niet te, mooi gezichtje, leuk Cleopatra kapsel, benen zijn wel zwaarder dus minder voor Lolita liefhebbers.
We hebben eerst wat bijgepraat na het obligate douchen, achteraf gezien wel wat tijdverspilling.
Het masseren vond ik aangenaam, toen omdraaien en begon ze te vragen voor een blowjob, vroeg 50€. Ik moest niet twijfelen , niet dus
Ze heeft dan wat dirty tegen mij klaar gepraat. Alleen waarom knijpen ze mijn stengel dicht bij de eerste lading, laat me dan tenminste deftig klaarkomen.
Vroeg haar nog wat te masseren maar helaas 60 minuten is geen uur in Thailand.
Misschien beter voor de klassieke massage gaan voortaan, gedaan met het gedoe