- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 3,00 ster(ren)
- Massage met hoogtepunt
- 4,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 4,00 ster(ren)
- Highclass companion
- 3,00 ster(ren)
- Extra's
- Vingeren
- Gesproken taal
- Engels
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Origine
- Aziatisch
- Leeftijd
- 35-40
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- B
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 45 minuten
- Dag
- Donderdag
- Link naar advertentie
- https://old.redlights.be/prive-ontvangst/massage/daw-biedt-erotische-massage-in-brugge.html
- Totale kosten (in euro)
- 100
Het is even geleden dat ik een Thai salon binnenstapte maar had zin in een massage, hopend dat het een propere locatie was en mensen vriendelijk waren.
Er zijn 3 meisjes in Dokkoon massage Brugge - een dame met een grote boezem deed open (Alisa) en haar gezicht sprak duidelijk : ik heb hier geen zin in. Ik vroeg haar meteen wie er nog was en ik koos voor Daw.
Daw heeft naar mijn mening niet het mooiste gezicht maar haar lichaam mag er wel zijn. Ze is speels en met haar beperkt Nederlands-Engels doet ze haar best om een goeie erotische massage te geven. Het ging snel over in meer en gezien ze toeliet om ook gemasseerd te worden en ervan genoot was de condoom snel genomen om meer te gaan doen. Het verraste me aangenaam
Nadien nog een na-massage en korte babbel.
Heel ok dus.
De locatie is redelijk discreet - je staat niet voor de deur met inkijk van iedereen wat ik aangenaam vond.
Er zijn 3 meisjes in Dokkoon massage Brugge - een dame met een grote boezem deed open (Alisa) en haar gezicht sprak duidelijk : ik heb hier geen zin in. Ik vroeg haar meteen wie er nog was en ik koos voor Daw.
Daw heeft naar mijn mening niet het mooiste gezicht maar haar lichaam mag er wel zijn. Ze is speels en met haar beperkt Nederlands-Engels doet ze haar best om een goeie erotische massage te geven. Het ging snel over in meer en gezien ze toeliet om ook gemasseerd te worden en ervan genoot was de condoom snel genomen om meer te gaan doen. Het verraste me aangenaam
Nadien nog een na-massage en korte babbel.
Heel ok dus.
De locatie is redelijk discreet - je staat niet voor de deur met inkijk van iedereen wat ik aangenaam vond.