damestester
Vaste klant
- Intiem
- 3,00 ster(ren)
- Pijpen
- 3,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Engels
- Algehele Hygiëne
- Onvoldoende
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 18-25
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- A
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 15 minuten
- Shift
- Middag
- Totale kosten (in euro)
- 50
- Algemene beoordeling
- 3,00 ster(ren)
In juni geneukt, zag haar laatste weer staan dus even een recensie. Erg lange jonge slanke meid, 19 jaar, lang zwart haar, erg hoerige uitstraling. Ze heeft een kettinkje met een AK-47 met diamanten om haar nek, erg classy. Lange benen. Half pools en Albanees.
Ze had een beetje iets viezigs, ik weet het niet, ze deed het niet voor me. Ze ging op z'n hondjes voor me staan en met haar kont bewegen, om goed haar kut te laten zien. Ik had 20 euro extra betaald (50 dus), zodat ze m'n ballen zou likken (wat ze aardige deed) en me zonder condoom zou pijpen (daar was niet veel aan, en veel te kort). Neukte haar wat meer en liet haar nog wat m'n ballen likken, maar nee, het klikte niet.
Ze had een beetje iets viezigs, ik weet het niet, ze deed het niet voor me. Ze ging op z'n hondjes voor me staan en met haar kont bewegen, om goed haar kut te laten zien. Ik had 20 euro extra betaald (50 dus), zodat ze m'n ballen zou likken (wat ze aardige deed) en me zonder condoom zou pijpen (daar was niet veel aan, en veel te kort). Neukte haar wat meer en liet haar nog wat m'n ballen likken, maar nee, het klikte niet.