Datingapp Tinder, Badoo, ...

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

dewilde82

Wandelaar
81
06/10/21
52
11
Tot een paar jaar geleden kon ik af en toe een betalende date met een jonge vrouw scoren met Tinder of Badoo. Nu lukt dit niet meer. Jullie ervaringen daarmee? of met andere datingapps?

Allemaal geldklopperij!
Credits kopen , no way 🖕

Ik vindt het wel wat hebben. Als je goed in de markt ligt en een vast bedrag per maand / kwartaal of jaar betaalt en daar tevens meerdere dates per maand uit kunt halen, waarom niet?

Immers matched een dating app je met dames naar jouw voorkeur. Ik kan het onderschrijven dat het gewoon perfect is.

Ik vindt het wel wat hebben. Als je goed in de markt ligt en een vast bedrag per maand / kwartaal of jaar betaalt en daar tevens meerdere dates per maand uit kunt halen, waarom niet?

Immers matched een dating app je met dames naar jouw voorkeur. Ik kan het onderschrijven dat het gewoon perfect is.
Zo had ik het nog niet bekeken! Haha!

Als ik het woord credits lees, gaan mijn stekels overeind staan.
Slechte ervaringen met een platform dat je laat betalen voor elk te versturen bericht.

Dating apps zoals tinder badoo etc zijn er allemaal op gericht. De man in de regel betaalt.

Dus met betalen krijg je vaak "meer" priveledges, geen of minder reclame, direct toegang etc tot nieuwe leden bijv, ipv achter aan de rij te staan.

Het werkt opzich goed naar mijn ervaring - het gaat om het hebben van een pakkende en eerste foto, gevolgd met een interessante text wat in ieder geval de aandacht wekt van vrouwen.

Het werkt opzich goed naar mijn ervaring - het gaat om het hebben van een pakkende en eerste foto, gevolgd met een interessante text wat in ieder geval de aandacht wekt van vrouwen.
Dit is precies het probleem van al die datingsites en websites. Het is een vlees- en vlotte babbel keuring. En omdat er veel meer mannen op zitten dan vrouwen, kunnen de vrouwen de pareltjes met EN goede looks EN een vlotte babbel eruit pikken. De rest moet maar hopen dat ze überhaupt een reactie krijgen, want de meeste vrouwen (zelfs als ze niet eens een profielfoto hebben) hebben een bomvolle inbox en geen tijd om alles te lezen en iedereen te beantwoorden.

En laten we wel wezen, de meesten hier moeten het juist niet van hun looks en vlotte babbel hebben...

Terug
Bovenaan Onderaan