Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenAllemaal geldklopperij!
Credits kopen , no way
Redlights punt be ?Kinky en SJ zijn nogal gericht op Nederland meen ik , de Belgische keuze is nogal beperkt.
Zo had ik het nog niet bekeken! Haha!Ik vindt het wel wat hebben. Als je goed in de markt ligt en een vast bedrag per maand / kwartaal of jaar betaalt en daar tevens meerdere dates per maand uit kunt halen, waarom niet?
Immers matched een dating app je met dames naar jouw voorkeur. Ik kan het onderschrijven dat het gewoon perfect is.
Als ik het woord credits lees, gaan mijn stekels overeind staan.Allemaal geldklopperij!
Credits kopen , no way
Als ik het woord credits lees, gaan mijn stekels overeind staan.
Slechte ervaringen met een platform dat je laat betalen voor elk te versturen bericht.
Vandaar dat ik zo mijn bedenkingen heb bij o.a. Second Love. De verhouding man-vrouw is toch al scheef als het om intieme contacten gaat.Dating apps zoals tinder badoo etc zijn er allemaal op gericht. De man in de regel betaalt.
Dit is precies het probleem van al die datingsites en websites. Het is een vlees- en vlotte babbel keuring. En omdat er veel meer mannen op zitten dan vrouwen, kunnen de vrouwen de pareltjes met EN goede looks EN een vlotte babbel eruit pikken. De rest moet maar hopen dat ze überhaupt een reactie krijgen, want de meeste vrouwen (zelfs als ze niet eens een profielfoto hebben) hebben een bomvolle inbox en geen tijd om alles te lezen en iedereen te beantwoorden.Het werkt opzich goed naar mijn ervaring - het gaat om het hebben van een pakkende en eerste foto, gevolgd met een interessante text wat in ieder geval de aandacht wekt van vrouwen.