Datingapp Tinder, Badoo, ...

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Het is nogal triest dat een kleine groep mensen niets anders aan het bedenken is dan hoe je op een "makkelijke" manier aan geld kan komen. (denk ook maar aan de "bankmedewerkers" of politiemensen die je komen beschermen tegen misbruik en thuis de spullen komen ophalen)
Kennelijk is een gewone baan ze te min.

Het is nogal triest dat een kleine groep mensen niets anders aan het bedenken is dan hoe je op een "makkelijke" manier aan geld kan komen. (denk ook maar aan de "bankmedewerkers" of politiemensen die je komen beschermen tegen misbruik en thuis de spullen komen ophalen)
Kennelijk is een gewone baan ze te min.
Volkomen met je eens, maar dat schijnt wel een beetje de trend te zijn... met zo weinig mogelijk moeite zo veel mogelijk geld binnen hengelen.

En dan kun je het bruggetje terug naar de datingapps maken. Ik weet niet wat de ervaring van anderen is, maar ik heb wel gemerkt dat er een behoorlijk aantal dames aanwezig zijn die een man zien als een wandelende portemonnee of een uitweg uit een financieel rampzalige situatie na een scheiding of zo.

En dan kun je het bruggetje terug naar de datingapps maken. Ik weet niet wat de ervaring van anderen is, maar ik heb wel gemerkt dat er een behoorlijk aantal dames aanwezig zijn die een man zien als een wandelende portemonnee of een uitweg uit een financieel rampzalige situatie na een scheiding of zo.
Totaal niet mijn ervaring. Zo ben ik op Bumble nog helemaal niemand tegen gekomen.

Op Feeld passeren er wel eens van die findom exemplaren, maar ja dat is dan ook meteen duidelijk...

Ik heb me nooit zo superkneus gevoeld als de tijd op Tinder.

De dames roepen allemaal dat ze niet op zoek zijn naar, zoals jij het noemt, bonkers. Ik wilde dat ook niet. Hoor alleen maar over heren die alleen maar willen bonken en idiote profielen met vissen hebben. Ik had een net profiel met wat ik zoek en wie ik ben.

Toch werd ik nooit gekozen. Dan voel je je op een gegeven moment echt wel superkneus hoor.
Was hetzelfde in mijn geval. En net toen ik nog een laatste keer swipete voor ik de app ging deleten had ik een match en nu 5 maanden later ben ik er volop mee aan het daten.

Dus de moed niet opgeven zou ik zeggen

De vrouwen die ik nu heb gezien, zijn allemaal op zoek naar een langdurige relatie zeggen ze. Dat is niet zo interessant..
Zeggen ze, ja. Dat is de crux. Voor vrouwen de sociaal wenselijke optie om neer te zetten. 'Weet ik nog niet' is eigenlijk al de expliciete optie om aan te geven dat ze gewoon los contact zoeken.

Maar dat houdt niet in dat ze ook naar seks zoeken. 'Los contact' hoeft niet een gratis wip te betekenen, misschien zijn ze wel op zoek naar een gezellig avondje uit zonder lichamelijk contact.

Dat degene in dit topic wel daarop uit zijn, betekend niet dat de dames op die apps daar interesse in hebben.

Misschien iets om eens over na te denken?

Ik bedoel.. er zijn voor vrouwen genoeg interessante mogelijkheden om seks mee te hebben.. en daar zitten meestal batterijen in 🥰 Daar heb je echt geen man voor nodig 😄

Feeld mag je vergeten...

Welke man wil nu niet gratis seks?

Als je niet bovengemiddeld knap bent of met je rijkdom pronkt, maak je totaal geen kans.

Heb ooit eens gehoord van een vriendin dat ze meer dan duizend likes had na een paar dagen. En dat met een account zonder sexy foto's of gezichtfoto's.

Terug
Bovenaan Onderaan