JackPhilip
Newbie
- 12
- 12/07/24
- 6
i will try itYou can try on Feeld
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registrereni will try itYou can try on Feeld
Op een afgelegen plek... met iemand die je nog nooit ontmoet hebt. Dat klinkt sus.En dan denk je een afspraak te hebben...
![]()
Zes nieuwe aanhoudingen na gewelddadige berovingen in Noord-Holland
Zes mannen opgepakt voor gewelddadige berovingen via datingapps in Noord-Holland. Slachtoffers werden in de val gelokt en beroofd. Lees over de arrestaties.www.nhnieuws.nl
Volkomen met je eens, maar dat schijnt wel een beetje de trend te zijn... met zo weinig mogelijk moeite zo veel mogelijk geld binnen hengelen.Het is nogal triest dat een kleine groep mensen niets anders aan het bedenken is dan hoe je op een "makkelijke" manier aan geld kan komen. (denk ook maar aan de "bankmedewerkers" of politiemensen die je komen beschermen tegen misbruik en thuis de spullen komen ophalen)
Kennelijk is een gewone baan ze te min.
Totaal niet mijn ervaring. Zo ben ik op Bumble nog helemaal niemand tegen gekomen.En dan kun je het bruggetje terug naar de datingapps maken. Ik weet niet wat de ervaring van anderen is, maar ik heb wel gemerkt dat er een behoorlijk aantal dames aanwezig zijn die een man zien als een wandelende portemonnee of een uitweg uit een financieel rampzalige situatie na een scheiding of zo.
Was hetzelfde in mijn geval. En net toen ik nog een laatste keer swipete voor ik de app ging deleten had ik een match en nu 5 maanden later ben ik er volop mee aan het daten.Ik heb me nooit zo superkneus gevoeld als de tijd op Tinder.
De dames roepen allemaal dat ze niet op zoek zijn naar, zoals jij het noemt, bonkers. Ik wilde dat ook niet. Hoor alleen maar over heren die alleen maar willen bonken en idiote profielen met vissen hebben. Ik had een net profiel met wat ik zoek en wie ik ben.
Toch werd ik nooit gekozen. Dan voel je je op een gegeven moment echt wel superkneus hoor.
DankjewelBumble is dan ook voornamelijk bestemd voor het zoeken/vinden van een relatie
Geloof niet al te veel van dat verhaal van "kan via die app elke avond neuken als hij wil" (En als het toch waar zou zijn is het zeker niet de regel)
Nee hoor, ik ben niet lelijk of oud. Ik ben lelijk EN oud!Als je op Badoo of Tinder niet aan een (seks)date komt ben je of lelijk of te oud.
Twas maar een grapje hoor. Ik ben, zoals jij wel weet, een jonge god!Niet zo negatief over jezelf zijn.
Als je op Badoo of Tinder niet aan een (seks)date komt ben je of lelijk of te oud.
Ik ben ook lelijk en ik begin wat oud te worden (46)Als je op Badoo of Tinder niet aan een (seks)date komt ben je of lelijk of te oud.
Zeggen ze, ja. Dat is de crux. Voor vrouwen de sociaal wenselijke optie om neer te zetten. 'Weet ik nog niet' is eigenlijk al de expliciete optie om aan te geven dat ze gewoon los contact zoeken.De vrouwen die ik nu heb gezien, zijn allemaal op zoek naar een langdurige relatie zeggen ze. Dat is niet zo interessant..
Als je op Badoo of Tinder niet aan een (seks)date komt ben je of lelijk of te oud.
haha dat kan ook nog ja... Je kan je geen DVP veroorlovenOf te weinig geld
Alleen kunnen die dan weer geen drankje of een etentje betalen....Ik bedoel.. er zijn voor vrouwen genoeg interessante mogelijkheden om seks mee te hebben.. en daar zitten meestal batterijen inDaar heb je echt geen man voor nodig
![]()