Date met Thaise meiden

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Chocovlokje

Wandelaar
45
11/10/23
14
Ik ben nu voor de eerste keer in Pattaya
Overal waar ik kijk zie ik westerse mannen op leeftijd met ongelofelijke mooie meiden rondlopen
Ik vroeg me zelf af hoe kom je in contact met zulke vrouwen in Pattaya
Op TF is heel veel aanbod maar over het algemeen zijn dat niet echt de toppers
Vindt je de echt mooie meiden ook online
of zijn het over het algemeen meiden uit de bar die westerse mannen aan het uitbuiten zijn?

Ik ben nu voor de eerste keer in Pattaya
Overal waar ik kijk zie ik westerse mannen op leeftijd met ongelofelijke mooie meiden rondlopen
Ik vroeg me zelf af hoe kom je in contact met zulke vrouwen in Pattaya
Op TF is heel veel aanbod maar over het algemeen zijn dat niet echt de toppers
Vindt je de echt mooie meiden ook online
of zijn het over het algemeen meiden uit de bar die westerse mannen aan het uitbuiten zijn?
Ik was er vorige maand nog. Naar mijn weten zijn het in Pattaya vaak gewoon meiden uit bars of massagesalons.

Die kopen ze gewoon voor zo,n 60000 bath maand salaris voor de echte stunners , die hebben vaak nog een stuk of 5 farangs die ze aan het lijntje houden mooie Thaise meiden is BIG Business hier worden de vaak arme famile leden van onderhouden vooral in de ISAAN, een mooie Thaise meid heb je nooit alleen in Pattaya, Phuket etc. Ik heb ooit in Phuket met 5 Thaise meiden samen gewoont met mijn toenmalige vriendin toen ik een jaar of 24 was , weet inmiddels hoe het spel wordt gespeeld. Farangs zijn over het algemeen alleen een ATM machine voor ze. De Thai en hun familie en Boedha zullen altijd op 1 staan voor de Farang. Zijn al zoveel het schip in gegaan huizen, auto,s bars hotels , duizenden euro,s verloren die dachten dat ze de ware hadden gevonden er is een heel goed boek Private Dancer geef je een mooie inkijk vol van manupulaties hoe de Thaise vrouw kan spelen. zijn zeer geraffineerd.

Laatst bewerkt:
Die kopen ze gewoon voor zo,n 60000 bath maand salaris voor de echte stunners , die hebben vaak nog een stuk of 5 farangs die ze aan het lijntje houden mooie Thaise meiden is BIG Business hier worden de vaak arme famile leden van onderhouden vooral in de ISAAN, een mooie Thaise meid heb je nooit alleen in Pattaya, Phuket etc. Ik heb ooit in Phuket met 5 Thaise meiden samen gewoont met mijn toenmalige vriendin toen ik een jaar of 24 was , weet inmiddels hoe het spel wordt gespeeld. Farangs zijn over het algemeen alleen een ATM machine voor ze. De Thai en hun familie en Boedha zullen altijd op 1 staan voor de Farang. Zijn al zoveel het schip in gegaan huizen, auto,s bars hotels , duizenden euro,s verloren die dachten dat ze de ware hadden gevonden er is een heel goed boek Private Dancer geef je een mooie inkijk vol van manupulaties hoe de Thaise vrouw kan spelen. zijn zeer geraffineerd.
Hier te lezen:

Samenvatting met dank aan google's Notebook:

Dating Tips voor Buitenlanders met Thaise Bardames (gebaseerd op "Private Dancer")

De roman "Private Dancer" geeft geen directe datingtips, maar biedt wel inzichten in de complexe dynamiek tussen buitenlanders en Thaise bardames. De belangrijkste tips die uit het verhaal kunnen worden afgeleid zijn:

• Wees realistisch over de aard van de relatie: De bronnen benadrukken herhaaldelijk dat bardames werken om geld te verdienen. Nigel zegt direct: "Ze zijn allemaal prostituees." Professor Bruno Mayer legt uit dat bardames "de elite van de prostituees in het land" zijn en bedreven zijn in het vervagen van de grens tussen prostitutie en vakantieliefde. Verwacht dus niet dat een relatie met een bardame gebaseerd is op dezelfde emotionele grondslagen als een westerse relatie. Big Ron bevestigt dit en stelt dat bardames "ons zouden bestelen als ze de kans kregen."
  • Begrijp de rol van geld: Geld speelt een centrale rol in deze relaties. Bardames zien geld als een uiting van liefde en zorg. Joy's reactie op de 5000 baht die Pete haar geeft voor drie weken illustreert dit: "Vijfduizend baht? Hoe moest ik drie weken leven van vijfduizend baht?" Verwacht dat er financiële verwachtingen zullen zijn, zelfs als de bardame beweert te stoppen met werken. Big Ron wijst erop dat zelfs een lager "salaris" van 10.000 baht per maand nog steeds aantrekkelijker kan zijn dan hard werken.
  • Wantrouw liefdesverklaringen: Bardames zijn bedreven in het manipuleren van de emoties van buitenlanders. Bruce zegt: "Ik garandeer je honderd procent dat als een Thais meisje zegt dat ze van je houdt, ze liegt." Professor Mayer beschrijft hoe bardames brieven gebruiken om de illusie van liefde in stand te houden en financiële steun te verkrijgen. Joy's talloze liefdesverklaringen aan Pete, terwijl ze tegelijkertijd getrouwd is, onderstrepen dit.
  • Wees je bewust van culturele verschillen: Thaise cultuur verschilt sterk van de westerse cultuur. Dit uit zich in de manier waarop Thais met conflicten omgaan (glimlachen, vermijden van confrontatie), de betekenis van respect (gebruik van 'Pee' voor ouderen), en de sociale structuur (belang van 'face'). Bruce merkt op dat begrip van Thaise cultuur essentieel is om conflicten te vermijden. Phiraphan wijst op het belang van 'face' binnen de Thaise cultuur. Big Ron legt uit dat glimlachen vaak een masker is.
  • Verwacht misleiding: Het boek staat vol met voorbeelden van misleiding. Joy liegt tegen Pete over haar huwelijk, haar werk en haar financiën. Big Ron en Nigel waarschuwen herhaaldelijk dat bardames liegen. Professor Mayer beschrijft de rol van "schrijvers" die helpen bij het in stand houden van de misleiding. Phiraphan bevestigt dat het een standaardtruc is om een buitenlander te laten betalen om te stoppen met werken.
  • Zoek onafhankelijke bevestiging: Als je twijfels hebt over de oprechtheid van een bardame, is het verstandig om onafhankelijke bevestiging te zoeken. Pete huurt een privédetective in om Joy's achtergrond te controleren. Vernon doet hetzelfde met Sunan. Dit kan helpen om de waarheid te achterhalen, hoewel het geen garantie is.

Kortom, "Private Dancer" schildert een beeld van relaties tussen buitenlanders en Thaise bardames die vaak gebaseerd zijn op misverstanden en misleiding. Door realistisch te zijn over de aard van de relatie, de culturele verschillen te begrijpen en liefdesverklaringen te wantrouwen, kun je teleurstellingen voorkomen. Het is essentieel om te onthouden dat de roman fictie is en individuele ervaringen kunnen variëren.

90% van de dames die je met een kerel ziet lopen.. das gewoon longtime of holiday GF.... kortom business
Dat was ook niet mijn vraag
90% van de dames die je met een kerel ziet lopen.. das gewoon longtime of holiday GF.... kortom business
Dat is voor iedereen duidelijk
Ik vroeg me alleen af waar je zulke meiden ontmoet
Meeste van die meiden waar ik het over heb zijn gruwelijk lekker
En k zie ze alleen met westerse mannen lopen
Ben ze nog niet tegen gekomen in een club ofzo

Ik dacht altijd dat die mannen dat ook wel door hebben
Zo niet dan ben je wel heel naïef
Clubs, Agogos, Thaifriendly, Instagram, Twitter... overal wel?
Ok, thx

Ok, thx
Er zijn duizenden naïeve mannen nog steeds in Thailand en er buiten de sponsors die leeg worden getrokken.

Natuurijk zijn er ook stabiele relaties maar ik zou geen traditonele Thaise vrouw gaan zoeken in Pattaya, Phuket en de rest waar de bar/gogo scene groot aanwezig is.

Zie je een oude kerel lopen met het uiterlijk van een 3 met een bloedmooie jonge Thaise lopen, is dit een BIG RED FLAG

Laatst bewerkt:
Als je met je snikkel denkt, dan trekt al je bloed uit je hersenen weg. Ook zijn er zat farangs die tot 50+ bij hun moeder hebben gewoond en vervolgens de luxe van aandacht en vrouwelijk schoon niet aankunnen en zo een makkelijke prooi vormen. Ook 50-gasten zonder enige sociale skills in het westen, denk aan verstokte gamers, zijn in Thailand een eenvoudige prooi voor bargirls en aanverwante beroepsgroepen.

@Anaal.ist nu ga je wel erg kort door de bocht. De grens tussen daten en betaalde sex is vaag in Thailand. Dat maakt het onoverzichtelijk. Daarnaast is het vanuit de cultuur gebruikelijk om veel zwaarder te leunen op het "take care" verhaal dan hier. Dat geldt niet alleen voor Westerlingen maar ook binnen Thaise huwelijken. A man needs to provide zeg maar.

Het hele sugarbaby principe is trouwens momenteel erg in opkomst in Thailand.

Iedereen kan dus in deze valkuil stappen. Denk dat het meer relevant is als je een relatie hebt met een Thaise (of wie dan ook) om de balans op te maken. Haal ik hier genoeg uit t.o.v. wat ik erin stop?
En je verstand gebruiken is altijd handig...

nu ga je wel erg kort door de bocht. De grens tussen daten en betaalde sex is vaag in Thailand. Dat maakt het onoverzichtelijk.
Euhhh volgens mij ga jij nu heel kort door de bocht. Misschien is dat in Pattaya en andere bargirlscenes zo , maar daarbuiten (en dat is 95% van Thailand) ligt dat echt heel anders hoor.

Maar mogelijk begrijp ik je verkeerd...

@GeileGerard dank je voor het compliment gap. Het zal aan mijn liggen, maar ik ben niet zo lang geleden weer van die naïevelingen tegen gekomen. Niet alleen liefde, maar ook het kleinste beetje aandacht maakt blind.

En ja "I take care you" is in Thailand een héél erg rekbaar begrip 😅.
ik heb ook genoeg van die naievelingen gezien, wat je zegt dat klopt wel.
Heel de Isaan staat vol met huizen die die naievelingen betaald hebben.

@GeileGerard dank je voor het compliment gap. Het zal aan mij liggen, maar ik ben niet zo lang geleden weer van die naïevelingen tegen gekomen. Niet alleen liefde, maar ook het kleinste beetje aandacht maakt blind.

En ja "I take care you" is in Thailand een héél erg rekbaar begrip 😅.

Doelde dat niet alleen de 50+ bij hun moeder wonende gevallen of sociaal gestoorde voor de misleiding vallen. Omdat het allemaal veel subtieler is. Feitelijk kan iedereen er voor vallen als je niet je kop gebruikt.
Sterker nog=... een Thaise dame die ik ken is er zelf OOK voor gevallen (in dit geval was een Thaise gast op haar geld uit).

Ook buiten Pattaya en en de barscene is de rol van geld gewoon belangrijker dan in Nederland. Vooral door het gebrek er van?

Niet iedereen is zo dom om een huis te kopen. Maar neem ander voorbeeld. Maatje van me. gaat al 20 jaar naar Pattaya en weet echt wel hoe het werkt. Gaat naar Isaan met een dame die hij al jaren kent uit het hotel waar hij komt. Geen freelancer ofzo. Komt aan en per saldo betaald hij voor een feest waarvan hij niet wist dat het er was. Dit ging maar om een paar duizend bath.. maar goed

Doelde dat niet alleen de 50+ bij hun moeder wonende gevallen of sociaal gestoorde voor de misleiding vallen. Omdat het allemaal veel subtieler is. Feitelijk kan iedereen er voor vallen als je niet je kop gebruikt.
Sterker nog=... een Thaise dame die ik ken is er zelf OOK voor gevallen (in dit geval was een Thaise gast op haar geld uit).

Ook buiten Pattaya en en de barscene is de rol van geld gewoon belangrijker dan in Nederland. Vooral door het gebrek er van?

Niet iedereen is zo dom om een huis te kopen. Maar neem ander voorbeeld. Maatje van me. gaat al 20 jaar naar Pattaya en weet echt wel hoe het werkt. Gaat naar Isaan met een dame die hij al jaren kent uit het hotel waar hij komt. Geen freelancer ofzo. Komt aan en per saldo betaald hij voor een feest waarvan hij niet wist dat het er was. Dit ging maar om een paar duizend bath.. maar goed
Was het wel een leuk feest?

Ik denk dat wij westerlingen een relatie in Thailand teveel vergelijken met een relatie in Nederland. In Thailand is het ook onder de elite heel gebruikelijk dat er huwelijken voltrokken worden uit zakelijk belang, of om rijke families met elkaar te verbinden. Het is een kastencultuur. De enige manier voor arme vrouwen uit voornamelijk de Isaan om het beter te hebben dan hun ouders is het vinden van een rijke westerse man. Ik heb genoeg voorbeelden gezien van vrouwen die echt wel verliefd waren op westerse mannen, maar die liefde is niet gebaseerd op wederzijdse interesses, maar op het leven dat ze met diegene hebben. En geld speelt een veel grotere factor in een relatie dan in Nederland, omdat je hier kunt terugvallen op een verzorgingsstaat. Kun je die vrouwen kwalijk nemen dat ze zo zijn? Ik denk van niet.

En laten we eerlijk zijn, hoeveel getrouwde mannen, zowel westers als Thais, gaan niet naar Pattaya om daar flink de bloemetjes buiten te zetten? Beetje pot die de ketel verwijt.

Zelf kom ik heel graag in Thailand, maar meestal maar voor 1 weekje Pattaya. Ik heb daar meerdere tijdelijke vriendinnen gehad. Ik heb altijd een leuke tijd. Ik hoef niet de hele tijd met ze op te trekken, maar zie ze meestal later op de avond/nacht als ze klaar zijn met werken in de bar. Liever heb ik gewoon dat ze blijven werken in de bar, dan heb ik de avond voor mijzelf. Overdag lekker zwembad of strand, shoppen, eten, het is gebruikelijk dat ik dan alles betaal. Zowel de dame (in de laatste vakantie 3000 baht per dag) als de bar waar ik haar had leren kennen (500 baht per dag). Vast teveel, maar ze was elke baht waard.

Als ik naar huis ga maak ik duidelijk dat ik geen contact meer hoef, pas als ik weer kom laat ik het weten. Soms laat ik het weten, maar vaak ook niet om weer 'vrij' aan het nieuwe avontuur te beginnen. Alle meldingen op Line zet ik uit, bellen via Line schakel ik ook uit. Ik heb geen contact via Whatsapp, geen contact via Facebook of Instagram. Soms is het moeilijk, want ik ga weleens verliefd naar huis. De drang is dan groot om contact te blijven houden, maar ik ben streng voor mezelf. Geen contact is echt het beste. Ik zit hier, zij zit daar, gaat niet werken.

Dit werkt voor mij het beste. Hoe doen jullie dat?

Laatst bewerkt:
top post! Ik moet zeggen.. ik hou mijn line altijd wel open maar ook omdat ik daar non-paid contacten heb. Facebook? Heb een losse thaise facebook zodat dit niet meng met mijn normale.
Vaak willen dames wel contact houden maar na 1-2 maanden verwaterd dat toch altijd wel. Heel soms ontstaat er een normaal vriendschappelijk contact. Met die kan ik ook normaal afspreken zonder dat het om geld/sex gaat. Gewoon koffie, etentje of stappen..
Voor mij werkt dit maar dat komt ook omdat ik 2-3x per jaar er wel ben...

Terug
Bovenaan Onderaan