Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenVooral het nagenieten is geweldig. En soms denk ik wel waarom gaat het altijd bos snel voorbij. Maar kom het is altijd weer uitkijken naar een vervolgMeestal geef ik tijdens de date aan wat er goed aanvoelt en wat niet. Achteraf is het vooral na genieten.
Top antwoord.Je moet tijdens de date de dvp leiden en haar vertellen wat jij prefereert. Achteraf gepraat is eigenlijk al te laat want de date behoort dan tot het verleden.
Ik zeg meestal we zien elkaar met veel plezier terug binnenkort.Mij wordt aan het einde vaak gevraagd of het lekker was, meestal zeg ik dan voor de grap: Nee
En dan kom je nooit meer, ik voel hem anIk zeg meestal we zien elkaar met veel plezier terug binnenkort
Ow jawel hoor. Meestal stuur enkele dagen later al een berichtje voor een nieuwe afspraak, ook al weet ik dat het nog 1,5maand of 2 maand wachten is. Want dat is wel iets wat ik heb bijgeleerd is mijn vaste dames niet meer elke maand te bezoeken maar ongeveer om de 2 maand. Vindt het zoveel beter en intenser op deze manierEn dan kom je nooit meer, ik voel hem an
Was ook maar een grapjeOw jawel hoor. Meestal stuur enkele dagen later al een berichtje voor een nieuwe afspraak, ook al weet ik dat het nog 1,5maand of 2 maand wachten is. Want dat is wel iets wat ik heb bijgeleerd is mijn vaste dames niet meer elke maand te bezoeken maar ongeveer om de 2 maand. Vindt het zoveel beter en intenser op deze manier
I know.Was ook maar een grapje
DE tijd vliegt als het leuk is maar het verlangen ookVooral het nagenieten is geweldig. En soms denk ik wel waarom gaat het altijd bos snel voorbij. Maar kom het is altijd weer uitkijken naar een vervolg
Zeker weten. En het fijne er aan is dat het wederzijds isDE tijd vliegt als het leuk is maar het verlangen ook