Recensie Daria, VDD, 11M 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
9
04/08/22
12
1
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Gisteren deze dame voor de eerste maal gezien en direct bezocht.

Een jonge roemeense, zwart haar, best bruin kleurtje, en van die ronde gouden oorbellen.
Ze droeg meerdelige lingerie met tijgermotief.

Is best aangenaam in de omgang, spontaan en enthousiast.
Pijpt met veel gevoel (!), gaat vaak goed diep en qua seks is ze heel strak en gaat ze er goed in mee!

Enige minpuntje is het gebruik van doekjes voor de smaak vd condooms weg te krijgen; maar is een klein detail.

Werkt alle avonden vanaf 19u, maar wisselt af en toe wel van plek.

Ze ziet me zeker nog terug!

Is dat een meisje metvan korte zwarte haren? Beetje norse blik soms?
Zit ze er nog?
Dag S.

Als ik me niet vergis werkt Stella in de avondshift op 11M (Vanderdonckdoorgang gesloten gedeelte, glazen straatje dus). Ik bedoel het eerste grote raam als je vanuit het Open gedeelte van de Vanderdonckdoorgang komt aan je rechter kant. Ik denk dat de naam van de bar Tentation is. Stella staat daar nu al enkele weken in de nachtshift (blonde krullen, jeans en veel op haar gsm bezig). Dus de bar rechts als je ervoor staat van bar Mignon n°9)

ps: Helemaal op de hoek van het glazen straatje, op het einde links komende van de Brabantdam is dus is nog een smal raampje misschien bedoel je dat. Vanuit het plattegrondsplan Ghent is het voor mij vrij onduidelijk.

Ik denk dat dat meisje dat jij bedoelt (korte zwarte haren, ietwat nors kijkend) daar momenteel niet (meer) werkt, toch niet in de nachtshift (gisteren nog geweest en haar niet gespot, wel Stella dus).

Grt. D.

Hello Dorisday,

Ik denk dat hij gelijk heeft. Om 11M glazen straatje, waar Stella meestal, deze donderdagavond is, was er een meisje met kort zwart haar. Stella was er niet.

Ze zat afwisselend op de plek waar Stella momenteel zit ofwel één van de ramen, om de hoek, aan de linkerkant van Stella's raam.
Heb haar wel al voor een hele tijd niet meer gezien, dus kans dat ze permanent weg is.

Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Woensdag
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Heb woensdagavond ook eens een wandeling in Gent gemaakt en deze jonge Roemeense zien staan. Hade een heel sexy doorschijnende string aan met zwarte koordjes waar je dus haar poesje kon bewonderen als je passeerde. Heel knap meisje met idd zwart haar dat tot ongeveer aan haar schouders komt. Ze was heel vriendelijk toen ik haar een paar vragen stelde en ze toonde ook wel interesse in mij. Dus heb ik na paar keren een rondje te wandelen gekozen voor dit prachtige jonge poppetje want heeft ook wel een heel lekker kontje en een paar prachtige tatoeages op haar kuiten en een hele grote op haar rechter bovenbeen. Ook heel knap gebruind lichaam. Ik betaalde haar meteen bij het binnenkomen van haar pand, bij mij zat ze in pand Pieter vanderdoncktdoorgang 16 r. Het is denk ik zeker dezelfde dame die hier besproken is want zei dat ze Radia noemde en dat ze 22 jaar was. Mocht ook haar knuffelen en strelen en haar zoetjes geven op haar wangen. Dan deed ze haar zwart topje uit en kwamen haar prachtige b cup borsten tevoorschijn met allebei een piercing. Ik mocht ze voorzichtig likken want ze vertelde me dat ze vrij gevoelig waren. We plaagden mekaar ook een beetje over ons lichaam en ze was ook wel flirterig. We hadden het aangenaam en ze ging geleidelijk over tot haar goede pijpkunsten die ze perfect deed voor mij. Niet te Zacht en niet te hard. Ze pijpte me nog verder nadat ik had gevraagd om verder te doen en zonder morren. Erna wou ze geneukt worden in cowgirl waar ik stevig van jetje mocht geven en lekker mijn ding mocht doen. Ook wel goed doorpompen waar ze van genoot. Na enige tijd probleemloos klaargekomen onder dit toch wel heel knap meiske. Erna hielp ze me nog bij het opkuiswerk en zei ze smdat ze het leuk vond. Nog een klein babbeltje gedaan en terug het pad op. Hopelijk blijft ze hier een tijdje want het is een lief en vriendelijk meisje. Behandel haar net respect en je krijgt van haar hetzelfde terug.

Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan