WHEM Daria, Temse

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik ben er geweest deze week. Ik had het me iets beter voorgesteld. Tis een Poolse die redelijk Nederlands spreekt. Ze heeft een slank lichaam en voor een dame van mid of eind 30 ook een mooi gezichtje. Het appartement is ook deftig. Maar ze probeerde niet veel te kussen. Het pijpen was wat kort. En ze babbelt heel de tijd. Ik had er dus niet zo een grote klik mee. Ze is wel niet van slechte wil das ook al veel .

Net naar Temse gereden en tot de conclusie gekomen dat Daria ONBETROUWBAAR is .
Afgesproken om 10u , kwart voor tien stuur ik sms dat ik op komst ben omdat de gps aangaf daar pas om 10u04 te arriveren.
Krijg ik twee minuten later van haar sms terug " ik doen open" , zeven minuten daarna " kom je?" . Evenwel terwijl ik met de auto rij kan ik geen sms-en lezen of beantwoorden.
Om 10u03 stuur ik dat ik er ben maar krijg geen reactie meer. Ook telefonisch is en blijft ze niet bereikbaar.
Gewacht tot 10u30 en dan maar weer huiswaarts gekeerd .
Verloren verplaatsing en tijd dus .

Net naar Temse gereden en tot de conclusie gekomen dat Daria ONBETROUWBAAR is .
Afgesproken om 10u , kwart voor tien stuur ik sms dat ik op komst ben omdat de gps aangaf daar pas om 10u04 te arriveren.
Krijg ik twee minuten later van haar sms terug " ik doen open" , zeven minuten daarna " kom je?" . Evenwel terwijl ik met de auto rij kan ik geen sms-en lezen of beantwoorden.
Om 10u03 stuur ik dat ik er ben maar krijg geen reactie meer. Ook telefonisch is en blijft ze niet bereikbaar.
Gewacht tot 10u30 en dan maar weer huiswaarts gekeerd .
Verloren verplaatsing en tijd dus .

Dat is je eigen schuld ... had moeten SMSen dat je onderweg bent en wegens verkeer wat later zal arriveren ... Die dacht waarschijnlijk dat je er al bijna was en omdat je niet reageerde heeft ze je gemarkeert als onbetrouwbaar ...

Terug
Bovenaan Onderaan