Recensie Daria (Roemeens) 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Wandelaar5

Stamgast
Forumpionier
970
04/07/21
1.862
71
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Duits
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
70
Gisteren een trio gedaan met Daria en Jolina. Achteraf hoorde ik dat iemand een slechte ervaring met haar had, maar met mij was het prima. Haar Duits is alleen heel matig en daardoor is de communicatie lastig. Maar volle inzet in de kamer en omdat ik een trio deed met Jolina, kon ze in het Roemeens geïnstrueerd worden. Daria is een knappe dame en de vriendin van Miruna. Ik heb ze veel samen gezien. Ze zit vol tattoos. Ik kreeg goede volle tongzoenen van haar. Het pijpen was prima en ik mocht overal aanzitten. Er heerste een leuke sfeer. Na heel veel zoenen en pijpen, waarbij de dames elkaar steeds afwisselden begon ik haar te neuken, terwijl Jolina me zoende, streelde en geile teksten in mijn oor fluisterden. We lagen lepeltje lepeltje, zodat ik goed met de praten van Daria kon spelen en haar mooie gezicht goed zag. Omdat ik ook Jolina nog wilde neuken gewisseld, maar als ik wat langer was doorgegaan met Daria, dan was ik zeker ook klaar gekomen. Dikke prima. Misschien een volgende keer een trio met haar vriendin Miruna?

Terug
Bovenaan Onderaan