damestester
Vaste klant
- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 3,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Engels
- Algehele Hygiëne
- Onvoldoende
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 18-25
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 20 minuten
- Shift
- Avond/Nacht
- Dag
- Zaterdag
- Totale kosten (in euro)
- 50
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Daria is nog maar 18 jaar en dit was haar eerste werkdag! Ik denk dat ik haar derde of vierde klant ooit was, wat een geweldige ervaring. Daria heeft een erg knap en natuurlijk nog jong gezicht, met een beetje lip filler denk ik. Ze heeft echt iets geils. Ze heeft half lang donker haar en heel veel tattoos op haar lichaam. Haar middelgrote tietjes voelen echt heerlijk zacht en ze heeft een dikke kut. Haar ronde kont is echt geweldig, lekker stevig. Ze heeft een normaal postuur.
Daria spreekt slecht Engels. Ze is ondanks haar onervarenheid absoluut niet verlegen, ze lijkt echt gemaakt te zijn voor dit werk. Ze is vriendelijk en sexy. Pijpen is niet slecht. Haar neuken is fantastisch, ik neuk haar heel hard en heel lang en ze doet heel erg goed mee. Op een geven moment heb ik zelfs mijn hand om haar keel heen, terwijl ik haar ram, ze leek het geil te vinden.
18 jaar, knap, lekker geil, geweldige kont - echt top. Ga haar zeker volgende keer weer neuken.
Daria spreekt slecht Engels. Ze is ondanks haar onervarenheid absoluut niet verlegen, ze lijkt echt gemaakt te zijn voor dit werk. Ze is vriendelijk en sexy. Pijpen is niet slecht. Haar neuken is fantastisch, ik neuk haar heel hard en heel lang en ze doet heel erg goed mee. Op een geven moment heb ik zelfs mijn hand om haar keel heen, terwijl ik haar ram, ze leek het geil te vinden.
18 jaar, knap, lekker geil, geweldige kont - echt top. Ga haar zeker volgende keer weer neuken.