damestester
Stamgast
- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 4,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Engels
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Blond
- Cupmaat
- D (fake)
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 20 minuten
- Shift
- Middag
- Dag
- Zaterdag
- Totale kosten (in euro)
- 50
Daria gaf aan dat ze sinds twee weken hier werkt, daarvoor drie jaar in Brussel. Ik denk dat dit haar is https://www.girlsreview.nl/threads/daria-roe-aarschotstraat-192-brussel.40534/ , omschrijving klopt, maar kan het niet met zekerheid zeggen.
Daria is 30 jaar oud en duidelijk een enorm ervaren hoer. Echt gemaakt voor het vak. Ze ziet er superbimbo uit: platinumblond haar, enorme keihard silliconentieten en lipfillers. Niet echt mijn type, maar leuk voor een keertje. Ze is superslank en de neptieten zien er echt niet uit op dat lichaam. Ze is best knap. Ze maakt veel grapjes, zegt af en toe "miauw". Ze heeft een kroontje bovenop haar rug getatoeerd.
Pijpen is top, lekker lang ook. Haar kutje is echt lekker strak. Ik mag haar heel lang en diep neuken.
Topservice, maar zeker niet mijn type qua uiterlijk. #1448
Daria is 30 jaar oud en duidelijk een enorm ervaren hoer. Echt gemaakt voor het vak. Ze ziet er superbimbo uit: platinumblond haar, enorme keihard silliconentieten en lipfillers. Niet echt mijn type, maar leuk voor een keertje. Ze is superslank en de neptieten zien er echt niet uit op dat lichaam. Ze is best knap. Ze maakt veel grapjes, zegt af en toe "miauw". Ze heeft een kroontje bovenop haar rug getatoeerd.
Pijpen is top, lekker lang ook. Haar kutje is echt lekker strak. Ik mag haar heel lang en diep neuken.
Topservice, maar zeker niet mijn type qua uiterlijk. #1448