- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 4,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 4,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Pijpen zonder condoom
- Gesproken taal
- Duits
- Roker
- Ja
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Blond
- Cupmaat
- A
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Dag
- Zaterdag
- Totale kosten (in euro)
- 60
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Ik ken Daria al lang, maar ik was nog nooit met haar naar de kamer geweest. Te dun en te jong voor mij. Gisteren stelde ik Alecia voor weer eens een trio te doen en zij stelde voor Daria mee te nemen (na een paar suggesties van mij te hebben afgewezen). Inmiddels is ze 26 en als Alecia zegt dat ze goed is, dan proberen we het maar eens.
Dat werd een aangename kennismaking. Haar tongzoenen vereiste wat aanmoediging en coaching, haar pijpen is zonder meer goed te noemen. Bij het beffen werd er keurig een orgasme gefaked. (of was het echt? We zullen het wel nooit weten, maar het was op zijn minst goed gespeeld). Zij wilde wel proberen om mijn Barrokar te berijden. Dat ging met behoorlijk wat moeite, maar uiteindelijk probleemloos.
Het voordeel van dames die elkaar mogen en Alecia die mij van haver tot gort kent, is natuurlijk ook de prima sfeer op de kamer. We hebben aardig wat afgelachen. Het was zodanig leuk dat een herhaling met Daria ook zonder Alecia wel in zit.
Daria is goed te herkennen aan een eivormig tattoo op haar rechter schouderblad en een tattoo met een eng gezicht op haar linker onderarm.
Dat werd een aangename kennismaking. Haar tongzoenen vereiste wat aanmoediging en coaching, haar pijpen is zonder meer goed te noemen. Bij het beffen werd er keurig een orgasme gefaked. (of was het echt? We zullen het wel nooit weten, maar het was op zijn minst goed gespeeld). Zij wilde wel proberen om mijn Barrokar te berijden. Dat ging met behoorlijk wat moeite, maar uiteindelijk probleemloos.
Het voordeel van dames die elkaar mogen en Alecia die mij van haver tot gort kent, is natuurlijk ook de prima sfeer op de kamer. We hebben aardig wat afgelachen. Het was zodanig leuk dat een herhaling met Daria ook zonder Alecia wel in zit.
Daria is goed te herkennen aan een eivormig tattoo op haar rechter schouderblad en een tattoo met een eng gezicht op haar linker onderarm.