Recensie Daria en Liza Amsterdam 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Blended66

Wandelaar
58
11/10/21
88
19
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Speciale kleding verzoek
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
A
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/5922784-daria-&-liza
Totale kosten (in euro)
300
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Deze dames ontvangen niet ondanks dat het wel in hun profiel staat. Gaven wel aan een goedkoop hotel te weten via een app. Koste € 42,00, dat vond ik nog te doen. Wel lekker dat je ook kan douchen dan.
Ik ging eerst naar de kamer, 5 minuten later kwamen hun. Ik had gevraagd of ze jarretels wilde aantrekken, di hadden ze meegenomen. Eerst afrekenen en daarna begon Daria gelijk te tongzoenen, Liza was zich nog even opfrissen, maar kwam er al snel bij.
Beide dames wisselen af met pijpen, tongzoenen en op verzoek mijn nek en borst likken. Ze doen het vol overgave. Daarna Daria nog geneukt terwijl Liza mijn zoende.
Al met al een prettige ervaring, geen gehaast. Als ik 1 minpuntje moet noemen dan is dat na het klaarkomen Daria gelijk opstond en Liza nog wel even bleef liggen en strelen.
Daria is ook alleen te boeken. https://www.kinky.nl/advertenties/1930732-daria
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Deze dames ontvangen niet ondanks dat het wel in hun profiel staat. Gaven wel aan een goedkoop hotel te weten via een app. Koste € 42,00, dat vond ik nog te doen. Wel lekker dat je ook kan douchen dan.
Ik ging eerst naar de kamer, 5 minuten later kwamen hun. Ik had gevraagd of ze jarretels wilde aantrekken, di hadden ze meegenomen. Eerst afrekenen en daarna begon Daria gelijk te tongzoenen, Liza was zich nog even opfrissen, maar kwam er al snel bij.
Beide dames wisselen af met pijpen, tongzoenen en op verzoek mijn nek en borst likken. Ze doen het vol overgave. Daarna Daria nog geneukt terwijl Liza mijn zoende.
Al met al een prettige ervaring, geen gehaast. Als ik 1 minpuntje moet noemen dan is dat na het klaarkomen Daria gelijk opstond en Liza nog wel even bleef liggen en strelen.
Daria is ook alleen te boeken. https://www.kinky.nl/advertenties/1930732-daria
Zijn de foto's bewerkt of origineel?
Als ze tienomen zijn ze dan discreet of valt het meteen op waarvoor ze daar zijn, het is maar ik zou ze naar mijn hotelkamer laten komen maar ben daar regelmatig.
En is Daria echt zo groot geschapen?

Groet
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Zijn de foto's bewerkt of origineel?
Als ze tienomen zijn ze dan discreet of valt het meteen op waarvoor ze daar zijn, het is maar ik zou ze naar mijn hotelkamer laten komen maar ben daar regelmatig.
En is Daria echt zo groot geschapen?

Groet
Foto's zijn niet bewerkt volgens mij. Alhoewel Daria er iets beter op de foto's uitziet dan irl, maar misschien heeft ze op de foto's meer make up op.
Ze komen discreet, gewoon een spijkerbroek en jas aan.
Ik heb niet goed op de grootte gelet, voor mij niet heel belangrijk, maar lijkt wel te kloppen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan