Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenNeen mij excuses hiervoorWelkom @Sloeberke69 . Wellicht in het vervolg een duidelijke topictitel kiezen en in het goede subforum plaatsen.
Heb je de topicwarning gelezen ?
En de seks was die in orde?Ik ben een paar keer bij haar geweest omdat je bij haar ook kan vuist neuken .
De eerste keer ging het net wel de 2de keer niet , mijn handen zijn best groot dus ja .
Verder is ze heel vriendelijk .
Ja je kunt bij haar alle kanten op , heel voorzichtig of wat ruigerEn de seks was die in orde?
Het zelfde als bij mijZe heeft last minute afgezegd. Geen date dus.
Misschien is tante rosa op bezoek ?Het zelfde als bij mij
The red devilsMisschien is tante rosa op bezoek ?
Dan zal ze vlug terug beschikbaar zijnThe red devils
Ja als ze afzegt heb ik haar niet gezien hé. Ik probeer dit weekend nog eens een afspraakje te maken.Zijn de foto's een beetje waarheid getrouw? Of valt de dame in het echt beter mee? Want op sommige foto's staat ze toch wat raar op.
Het was dan ook niet op u bedoeld maar voor diegene die al een afspraakje met Daphne heeft gehad...Ja als ze afzegt heb ik haar niet gezien hé. Ik probeer dit weekend nog eens een afspraakje te maken.
De foto,s kloppen wel , ze is zeer dunHet was dan ook niet op u bedoeld maar voor diegene die al een afspraakje met Daphne heeft gehad...
OOk al eens een afspraak mee gemaakt, Tot in Stabroek gereden...... voor niets. Toch +100km.Het zelfde als bij mij
Heb jij geluk gehad.Vriendelijke dame. Sporadisch ontvangt ze nog.