Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenJa...is dat ook een mening over de gastvrouwen of een constatering?Zoiets noemen we een mening, daarnaast is er ook het eea veranderd bij de gastvrouwen
Ik heb nog geen recensie gezien, ik ben er wel benieuwd naar hoe zij dat doet die thuisontvangst. Ik neem aan dat ze wel wat extra's doet want je laat toch niet iemand voor dat bedrag thuiskomen zonder pijpen of neuken? Graag wel een recensie voor degenen die dit overwegen.....Ik heb haar zojuist thuis ontvangen. Dit doet ze voor 2 u €325 incl samen douchen(zou per afstand iets kunnen verschillen) Voor de rest is ze hetzelfde als bij temptation. Daphne dikke plus!
Ik heb nog geen recensie gezien, ik ben er wel benieuwd naar hoe zij dat doet die thuisontvangst. Ik neem aan dat ze wel wat extra's doet want je laat toch niet iemand voor dat bedrag thuiskomen zonder pijpen of neuken? Graag wel een recensie voor degenen die dit overwegen.....
Ik heb bij Daphne nooit extra betaalt voor het douchen tijdens haar Temptation tijd.Sterker nog je bent meer kwijt.. Daphne rekent voor t samen douchen niets gebeurt bij temptation bijv wel.
Hahaha, ja..en dat weet ze zelf maar al te goed. Ze schreef ook dat ze nu al minimaal net zoveel klanten heeft als bij Temptation....en ik moet toegeven ook ik ga met haar afspreken en ik heb er het geld voor over wat ze vraagt.Nou zou ik graag zien dat ze dat ook zou doen, maar haar kwaliteiten van masseren en het masseren van onze jonge heer doet ze zeer goed
Zoiets noemen we een mening, daarnaast is er ook het eea veranderd bij de gastvrouwen
Dat is niet waar, die wisseling elke 3/4 maanden. Miranda zie ik ook niet snel weggaan. Het meisje wat er nu vaak zit is er ook al een aantal maanden.Klopt! De gastvrouwen veranderen ook elk 3/4 maanden. De gastvrouw die er het langs zit, Miranda, klaagt ook passief agressief over de lange dagen en kare bezetting
Dat is niet waar, die wisseling elke 3/4 maanden. Miranda zie ik ook niet snel weggaan. Het meisje wat er nu vaak zit is er ook al een aantal maanden.
Het meisje wat tijdje geleden is weggegaan was te chaotisch. Ze maakte dubbele afspraken waardoor meerdere keren 2 mannen tegelijkertijd aankwamen voor hetzelfde meisje en ze kon niet goed rekenen. Bij mij heeft ze ook maar liefst 3x afzonderlijk gezegd dat het bedrag niet klopte. Echt wel, we tellen nog een keer en jahoor er lag gewoon €145 op de toonbank...
Tja illegaal werken brengt inderdaad meer op, logisch.Ik heb bij Daphne nooit extra betaalt voor het douchen tijdens haar Temptation tijd.
Ik had persoonlijk wel verwacht dat ze een lagere prijs zou gaan hanteren. Ze vertelde mij dat ze bij Temptation maar de helft kreeg uitbetaald van wat wij aan tarief moeten betalen. Nu is 100% van het tarief haar verdienste..Ze zei daarom ook: dit had ik veel eerder moeten doen, zelfstandig werken.
Er werken 2 leuke gast vrouwen Miranda en een andere blond hele mooie vrouw met grote borsten die mag mij wel een keer masseren. Ik vroeg haar laatst kom eens in de kamer kijken. Hoe het gaat. En ja hoor na een half uur kwam ze kijken . Wat een lekker vrouw is dat zegZoiets noemen we een mening, daarnaast is er ook het eea veranderd bij de gastvrouwen
Ja die jongere is heel erg aantrekkelijk. Ik heb haar een keer rond zien lopen in een nietsverhullend outfitje wat de masseuses ook dragen. Ik heb het niet durven vragen maar ik kreeg het vermoeden dat ze misschien ook wel af en toe meer doet dan alleen receptiewerk.Er werken 2 leuke gast vrouwen Miranda en een andere blond hele mooie vrouw met grote borsten die mag mij wel een keer masseren. Ik vroeg haar laatst kom eens in de kamer kijken. Hoe het gaat. En ja hoor na een half uur kwam ze kijken . Wat een lekker vrouw is dat zeg
Janet werken 2 jongeren. Die hele slanke bedoel je zeker. En bijna plat van voren.Ja die jongere is heel erg aantrekkelijk. Ik heb haar een keer rond zien lopen in een nietsverhullend outfitje wat de masseuses ook dragen. Ik heb het niet durven vragen maar ik kreeg het vermoeden dat ze misschien ook wel af en toe meer doet dan alleen receptiewerk.
Ja dat is zeIs de Daphne waar hier over wordt gesproken?
Heerlijke massage bij Daphne
Leuk dat je mijn advertentie leest! Ik ben Daphne een mooie dame van 26 jaar jong. Je kunt bij mij terecht voor een heerlijke massage! Ik ben een professionele mass...www.kinky.nl
What she does to me, she may not do to someone else and vice versa.She just went to the top of my list...
Does she accept extras ? I'm not interested in sex, but kissing would be a big plus for me. Or at least use her mouth on me, neck, ears...
Also, does let you touch her, anywhere ?
What she does to me, she may not do to someone else and vice versa.
In other words, it depends on the click you have with Daphne or not..