- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 5,00 ster(ren)
- Massage met hoogtepunt
- 3,00 ster(ren)
- BDSM spel
- 4,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 5,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Klaarkomen in mond
- Klaarkomen op lichaam
- Penismassage
- Pijpen zonder condoom
- Vingeren
- Kontlikken door klant
- Gesproken taal
- Nederlands
- Roker
- Ja
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- West-Europees
- Leeftijd
- 30-35
- Haarkleur
- Blond
- Cupmaat
- A
- Lengte
- 1.50 m - 1.60 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/geleen/7168026-daphne
- Totale kosten (in euro)
- 75 zonder extra
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Deze kleine lieverd nu een paar maal bezocht… Als het tijdtechnisch beter kon ging ik er altijd naartoe.
Ze ontvangt tot 17 uur dus met werk is dat wat lastig.
Mooie kleine verzorgde dame/meid. Stelt je erg op het gemak en neemt rustig de tijd voor je. Heeel zacht en subtiel weet ze je in een staat te brengen dat je niet meer te houden bent.
Aangegzien ik het vertrouwde met haar ook wat geprobeerd.. wil het zelfs geen lichte sm noemen maar ze kan heel fijn in je pik en zak bijten en op je ballen slaan en dan zegt ze oh kijk hij vind het leuk wat hij is stijf geworden
erg aangenaam.
Samen douchen erg fijn en na afloopt krijg je slurfje nog een opfrsbeur aan de kraan van haar. Opletten dat hij niet nog eens afgaat..
Pijpen is heeeelijk, en tegen extra is meer mogelijk.
Een massage heb ik ook eens gekozen maar was niet zo bijzonder en die tijd spendeer ik liever anders.
Ze is heel proper en samen douchen maakt het af. Heb haal anusje kunnen likken en 69 is heel prima.
Ze komt niet bij iedereen klaar en niet altijd zegt ze. Eenmaal met 69 is het gelukt , andere keren ook niet wat mij dan ook het idee geeft dat ze niet faked.
Van lief zacht strelen kan ze overigens wel opgewonden raken…
Lief meisje die weet hoe ze je moet verwennen en soort van echte vriendin gevoel moet geven..
De locatie is zeer proper.
Ze ontvangt tot 17 uur dus met werk is dat wat lastig.
Mooie kleine verzorgde dame/meid. Stelt je erg op het gemak en neemt rustig de tijd voor je. Heeel zacht en subtiel weet ze je in een staat te brengen dat je niet meer te houden bent.
Aangegzien ik het vertrouwde met haar ook wat geprobeerd.. wil het zelfs geen lichte sm noemen maar ze kan heel fijn in je pik en zak bijten en op je ballen slaan en dan zegt ze oh kijk hij vind het leuk wat hij is stijf geworden
erg aangenaam.
Samen douchen erg fijn en na afloopt krijg je slurfje nog een opfrsbeur aan de kraan van haar. Opletten dat hij niet nog eens afgaat..
Pijpen is heeeelijk, en tegen extra is meer mogelijk.
Een massage heb ik ook eens gekozen maar was niet zo bijzonder en die tijd spendeer ik liever anders.
Ze is heel proper en samen douchen maakt het af. Heb haal anusje kunnen likken en 69 is heel prima.
Ze komt niet bij iedereen klaar en niet altijd zegt ze. Eenmaal met 69 is het gelukt , andere keren ook niet wat mij dan ook het idee geeft dat ze niet faked.
Van lief zacht strelen kan ze overigens wel opgewonden raken…
Lief meisje die weet hoe ze je moet verwennen en soort van echte vriendin gevoel moet geven..
De locatie is zeer proper.