- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 3,00 ster(ren)
- Zoenen
- 3,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 1,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Speciale kleding verzoek
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 25-30
- Cupmaat
- D (fake)
- Lengte
- 1.50 m - 1.60 m
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Woensdag
- Link naar advertentie
- https://old.redlights.be/profiel/danitha-3/
- Totale kosten (in euro)
- 150
- Algemene beoordeling
- 3,00 ster(ren)
Danitha is een zeer lieve dame, ik vermoed toch wel een beetje ouder dan wat ze aangeeft in RL adv. Haar foto's zijn accuraat, stevig pak maar alles wel vrij strak. Haar Engels is vrij goed.
Tongzoenen staat niet geadverteerd maar wel in haar intro sms reply, nogmaals expliciet hiernaar gevraagd of dit klopt en bevestigd gekregen maar in de praktijk was het zoenen zonder tong. Dat was jammer dat dit niet klopte.
Wel verder heel leuk qua voorspel, kon het beffen appreciëren (of me goed om de tuin leiden?). In 69 werd ik gepijpt, wel wat basic. Het neuken zelf kan in verschillende standjes, dat was allemaal geen probleem.
Algemeen goed, en het zou me niet verwonderen dat mocht je haar beter kennen (aka meer langskomen) er meer gfe zou kunnen zijn.
Tongzoenen staat niet geadverteerd maar wel in haar intro sms reply, nogmaals expliciet hiernaar gevraagd of dit klopt en bevestigd gekregen maar in de praktijk was het zoenen zonder tong. Dat was jammer dat dit niet klopte.
Wel verder heel leuk qua voorspel, kon het beffen appreciëren (of me goed om de tuin leiden?). In 69 werd ik gepijpt, wel wat basic. Het neuken zelf kan in verschillende standjes, dat was allemaal geen probleem.
Algemeen goed, en het zou me niet verwonderen dat mocht je haar beter kennen (aka meer langskomen) er meer gfe zou kunnen zijn.