- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 4,00 ster(ren)
- Zoenen
- 5,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 4,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 5,00 ster(ren)
- Highclass companion
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Klaarkomen in mond
- Pijpen zonder condoom
- Speciale kleding verzoek
- Vingeren
- Gesproken taal
- Nederlands
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- West-Europees
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Blond
- Cupmaat
- C
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 120 minuten
- Dag
- Donderdag
- Link naar advertentie
- https://daniquebeau.com/
- Totale kosten (in euro)
- 900 ( 150 reiskosten)
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Gisteren een date gehad met de mooie Danique beau. Ik dacht dat ik al eens review hier had gezien van der maar kan hen niet meer vinden. Het is de vrouw van de foto's en filmpjes en echt een leuke verschijning. Goed gevoel voor humor waardoor het meteen wel klikte en de sfeer gezellig was. Ze had meerdere setjes bij en liet me kiezen welke ik der in zou willen neuken. Na snel een keuze gemaakt te hebben ging ze zich omkleden en kwam ze terug in mooi zwart setje. Als je goed met je vingers bent komt ze echt lekker klaar maar ze is een pleaser dus haar klaar laten komen moest meteen gecompenseerd worden . Ik heb me heel goed kunnen inhouden wat niet makkelijk is als je zo'n mooie blondine aan je jongeheer ziet zuigen.
Vervolgens 69 gedaan waarbij ze nog een keer klaar kwam en toen ging ze nog enthousiaster zuigen. Ik had op het moment dat ik der al zag willen klaarkomen maar heb me goed kunnen inhouden. Vervolgens is ze erop geklommen en me bereden tot nog een hoogtepunt. 3-0 kan echt niet zei ze.
Ze moest ff bijkomen maar werd wel geiler en geiler hoe langer we door gingen. Vervolgens heb ik der lekker hard kunnen pakken in verschillende strandjes waarbij ik erna klaar werd gepepen en afgetrokken. Na al dat inhouden schoot er toch wat uit dat recht in der gezicht en mond kwam maar dat werd allemaal netjes weg gelikt. Heerlijk om te zien en als ik eraan terug denk word ik weer hard. Ze gaat mij sowieso vaker zien en verdient het om der eigen verhaal te hebben hier
Vervolgens 69 gedaan waarbij ze nog een keer klaar kwam en toen ging ze nog enthousiaster zuigen. Ik had op het moment dat ik der al zag willen klaarkomen maar heb me goed kunnen inhouden. Vervolgens is ze erop geklommen en me bereden tot nog een hoogtepunt. 3-0 kan echt niet zei ze.
Ze moest ff bijkomen maar werd wel geiler en geiler hoe langer we door gingen. Vervolgens heb ik der lekker hard kunnen pakken in verschillende strandjes waarbij ik erna klaar werd gepepen en afgetrokken. Na al dat inhouden schoot er toch wat uit dat recht in der gezicht en mond kwam maar dat werd allemaal netjes weg gelikt. Heerlijk om te zien en als ik eraan terug denk word ik weer hard. Ze gaat mij sowieso vaker zien en verdient het om der eigen verhaal te hebben hier