• De zoekmachine ligt er uit. Is bekend en in onderzoek.

Recensie Danielle Albanese Aarschotstraat 218 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

U-Turn

Wandelaar
62
16/04/23
67
11
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Frans
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Middag
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
40
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Danielle zit op het verdiep in de dag shift. Ze trok meteen de aandacht met een enthousiaste lach. En wuifde om naar boven te komen. Een mooie volle boezem en andere lekkere rondingen, trokken mij over de streep. Eens boven, vertelde ze dat ze zich eerst nog wat ging opfrissen. Ondertussen nog even 'de buurmeisjes' even gaan bewonderen. Toen ik terugkwam stonden er nog gegadigden te wachten. Maar ik had uiteraard voorrang. Eens het financiële geregeld en uit de kleren waste ik mijn handen. 'Niet nodig' zei ze. Ze had zich net gedouched. Na het rubber er over, pijpte ze ietwat zenuwachtig. Ondertussen zoog ik aan haar tepels. Haar poes aanraken was uit den boze. Voorlopig dan toch. Ik koos voor klassiek missionaris om te beginnen. Zodat ik haar borsten nog wat verder kon likken/ spelen. Ik stond even rechtop naast het bed zodat Danielle zich kon positioneren. Met haar bekken wat omhoog teasde ze met haar schaamlippen. Ik kon het niet laten haar wat te vingeren. Wat ze plots helemaal toeliet. Ik ging nog wat verder. Ik likte dat glad kale kutje voor mij. Wat ze enthousiast aanmoedigde! Heb haar dan stevig beginnen beffen. Ze kreunde en werd mijn 2 vingertoppen tussen haar schaamlippen, niet af. Beste haar tot haar dijen toeklapte rond mijn hoofd. Toen het aan mij was, om te neuken.; Was mevrouw al heel wat minder enthousiast. De handen gingen over de borsten. Tijdens het neuken gaf ze aan 'dat we niet veel tijd meer hadden'. Ik ben blijven doorpompen. En negeerde haar als ze me probeerde mijn bankkaart boven te halen voor nog wat 'meer tijd' met haar te spenderen. Ben alsnog klaargekomen. Beffen is leuk maar uiteindelijk gaat het toch om mijn plezier. In Antwerpen met Kylie een gelijkaardige ervaring gehad.
 
Jaren geleden kon je op het einde van de straat nog een leuk potje neuken voor een goedkope prijs, en met een brede lach weer naar buiten. Die tijden zijn al lang voorbij.
 
De dames, al daar drie vingers opsteken. Ik herinner het mij nog. Ja das lang geleden!
Die drie vingers waren niet voor mij. Ik kreeg 5 vingers, en zoals ik al zei, in het einde van de straat 50 Euro ophoesten is geldklopperij. Trouwens, wat je voor 50 krijgt in gans de straat deugt ook niet, tenzij je ergens een uitzondering te pakken krijgt.
Ik heb vastgesteld dat in de straat standaard 40 Euro silaan verdwijnt. De prijs stijgt, maar je krijgt minder en minder. Nee, die mooie tijden zijn vervlogen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan