- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Kontlikken bij klant
- 5,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Klaarkomen in mond
- Pijpen deepthroat
- Pijpen zonder condoom
- Vingeren
- Gesproken taal
- Engels
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 30-35
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/5952461-daniella
- Totale kosten (in euro)
- 200
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Eindelijk weer eens een dame die topkwaliteit levert! Buiten mijn "vaste" dames Julia en Kiera was het namelijk maar behelpen, de laatste tijd.
Ik was haar eerste klant van de dag. Opfrissen in de douche, Daniella zat al klaar op bed en ging vol in de aanval. Deepthroat, rimmen, vingeren, beffen, dirtytalk, vol en veel tongzoenen, en met veel tempowisselingen de halve kamasutra afgewerkt naast de ventilator in het warme kamertje onder luid gekreun van ons allebei. Tegen het einde van het uur het condoom afgerukt en in haar mond klaargekomen (hiervoor vraagt ze 50 euro extra). Een geweldige date met een prachtige en geile vrouw, herhalingsgevaar 200%.
Ik was haar eerste klant van de dag. Opfrissen in de douche, Daniella zat al klaar op bed en ging vol in de aanval. Deepthroat, rimmen, vingeren, beffen, dirtytalk, vol en veel tongzoenen, en met veel tempowisselingen de halve kamasutra afgewerkt naast de ventilator in het warme kamertje onder luid gekreun van ons allebei. Tegen het einde van het uur het condoom afgerukt en in haar mond klaargekomen (hiervoor vraagt ze 50 euro extra). Een geweldige date met een prachtige en geile vrouw, herhalingsgevaar 200%.