Recensie Daniela Utrecht 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

ArieJ

Newbie
24
08/11/21
12
6
Pijpen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Cupmaat
D (fake)
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/6986318-daniela#overview
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Afgelopen week bij Daniela geweest. Heel proces om bij haar te komen met videobellen, parkeren, nog meer instructies etc. Maar eenmaal binnen ontmoette ik een hele leuke, knappe en goedlachse dame! Zeker de dame van de (recente) foto's. Gekozen voor de b2b massage. Aanrader! b2b vind ik altijd te kort, zeker aan de voorkant :). Verwacht geen fysio of thaise massage, maar het was een heerlijk uurtje ontspannen. Afgemaakt met een blowjob met condoom en ook daar geen haastwerk. Al met al langer dan een uur binnen geweest. Na de massage werd onder de douche zelfs mijn rug even met zeep afgenomen.

"Waren er dan geen negatieve punten?" Zeker wel.
Bij aankomst moest ik buiten een uur wachten, omdat de klant voor mij veel te laat was 😣
En het viel me tegen dat ze tijdens de b2b haar string aan heeft gehouden. Volgende keer ga ik vragen of alles uit kan.
Haar borsten zijn niet echt, maar dat zal gezien de foto's geen verrassing zijn haha

Al met al aanrader!

Oh ja, in de advertentie staat ook intiem, maar zover is het niet gekomen. En ik vraag me af of ze dat wilde, aangezien ze haar string aan heeft gehouden.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan