- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 4,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Penismassage
- Gesproken taal
- Engels
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 18-25
- Haarkleur
- Blond
- Cupmaat
- B
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 20 minuten
- Shift
- Avond/Nacht
- Dag
- Donderdag
- Totale kosten (in euro)
- 70
Mensen die me herkennen van "het andere forum" weten dat ik een liefhebber ben van sexfeestjes, en eigenlijk nauwelijks 1-op-1 doe. Op de één of andere manier trekt me dat minder, maar af en toe begint er toch iets te kriebelen en zeker nu ik op loopafstand van de Geleen- en Hunsestraat woon, door mijn collega's al mijn "buurvrouwen" genoemd, loop ik er zo af en toe doorheen. Zo ook vanavond, en mijn oog viel op een prachtige jonge dame, met een lekkere zwarte body en hold-ups tot haar dijen, die me glimlachend aankeek en vriendelijk begroette. Oké, dat doen al die meiden, maar bij haar leek er een vonkje over te springen. Ik ben een tweede, derde en zelfs vierde keer langs gewandeld, en besloot toen naar huis te gaan. Nee, begrijp me niet verkeerd, ik kwam van mijn werk en ging even snel naar huis om te douchen, me om te kleden en fris en fruitig weer voor haar raam op te duiken. Het viel haar op dat ik er weer was, én dat ik me had omgekleed. Was ze blij mee, een frisse klant is een goede klant!
Niet veel later lag ik op het bed en deden we dat waarvoor ik gekomen was. Ik had een klein beetje meer betaald en mocht daarom even heerlijk proeven van haar vers gewassen kutje, terwijl ze me heerlijk pijpte. Daarna klom ze bovenop me, maar met dat lekkere lijfje en stuiterende tietjes voor mijn gezicht wist ik dat dit niet lang ging duren. Dus door naar doggy en het daar, enigszins tot mijn verbazing, stevig afgemaakt. Handen op die lekkere billetjes en gas! Daarna opgefrist en nog heel even nagepraat. Toen was het feestje alweer over en kon ik door naar huis.
Een leuke, frisse, puur natuur, jonge meid. Het verbaasde me dat er nog geen recensie over haar was!
Niet veel later lag ik op het bed en deden we dat waarvoor ik gekomen was. Ik had een klein beetje meer betaald en mocht daarom even heerlijk proeven van haar vers gewassen kutje, terwijl ze me heerlijk pijpte. Daarna klom ze bovenop me, maar met dat lekkere lijfje en stuiterende tietjes voor mijn gezicht wist ik dat dit niet lang ging duren. Dus door naar doggy en het daar, enigszins tot mijn verbazing, stevig afgemaakt. Handen op die lekkere billetjes en gas! Daarna opgefrist en nog heel even nagepraat. Toen was het feestje alweer over en kon ik door naar huis.
Een leuke, frisse, puur natuur, jonge meid. Het verbaasde me dat er nog geen recensie over haar was!