- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 4,00 ster(ren)
- Zoenen
- 4,00 ster(ren)
- Massage met hoogtepunt
- 5,00 ster(ren)
- Anaal bij klant
- 5,00 ster(ren)
- Prostaat massage bij klant
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Anaal
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 30-35
- Haarkleur
- Blond
- Cupmaat
- C
- Lengte
- 1.50 m - 1.60 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Dinsdag
- Link naar advertentie
- https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/dani-chica-anal-new-in-harelbeke.html
- Totale kosten (in euro)
- 200
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Had terug zin in een avontuurtje nu het wat afgekoeld is . Mijn keuze viel op Daniela en heb er geen spijt van gehad . Ze ontvangt in een rustige buurt in een hele mooie spiegelkamer waar airco voor verkoeling zorgt . Aangekomen en ontvangen door een vriendelijke , mooie en naturelle dame die perfect Engels spreekt . Ze vertelde dat ze hier een lange termijn wil ontvangen en dat ik het zal wel merken .....ik kreeg al goesting om eraan te beginnen .Ze begeleide mij naar haar mooie ruime kamer . Had eens zin in een prostaatmassage en eens anaal bij haar . Na de massage , een sappige pijpbeurt , dan vroeg ze welk standje ik lekker vond en heeft mij gewillig bereden in haar poes en ze genoot er ook zelf . Dan een vers rubbertje en ik heb haar dan in doggy haar strak latino kontje geneukt en ik kwam al na enkele minuten klaar met zicht op deze prachtige kont . Voor mijn eerste keer anaal viel het heel goed mee en is het voor herhaling vatbaar
Laatst bewerkt door een moderator: