Ik kwam deze advertentie tegen:
Iemand toevallig ervaring met haar?
Iemand toevallig ervaring met haar?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenEen review is altijd vanuit je eigen beleving. Wat een lieve en heerlijke vrouw. Stelt je op je gemak, praat makkelijk, maakt goed contact. Heerlijk lijf, mooie borsten, kortom hoog herhalingsgevaar.Ik ga maandag, ben benieuwd. Interesse in verslag?
Wat bedoel je 'met wat anders dan standaard'? Neem aan dat haar standaard repertoire gewoon bij de kosten in zit.Hoi ben denk ik week of 5 geleden bij danielle geweest
voor haar leeftijd vind ik ze er goed uitzien praat makkelijk prima dame alleen als je wat anders dan standaard wilt kost alemaal extra
Hoi Softbigbear,Een review is altijd vanuit je eigen beleving. Wat een lieve en heerlijke vrouw. Stelt je op je gemak, praat makkelijk, maakt goed contact. Heerlijk lijf, mooie borsten, kortom hoog herhalingsgevaar.
Beide dames zitten nu beide in Norg. Wel toevallig of niet ;-)Wat ik begrepen heb zijn het twee verschillende dames. Soms zijn ze wel samen te boeken. Ook leuk
De AlpenzusjesHallo mannen linda en danielle zijn niet de zelfde dames en en beetje oppasend lezer zou ook begrijpen dat de dame in kwestie zou zich nooit ouder maken dan ze is en ik kan het weten want ik ben danielle
Zijn het echt zussen ? Ben je bij Linda geweest ?De Alpenzusjes
Linda is ieder geval een toppertje.
Wat bedoel je 'met wat anders dan standaard'? Neem aan dat haar standaard repertoire gewoon bij de kosten in zit.
Hoi Softbigbear,
Dank voor je bevindingen. Kun je ook aangeven of locatie beetje makkelijk te bereiken en te vinden is? Heb er een hekel om voorafgaand een date te moeten speuren naar het adres ;-).
Ze ontvangt op verschilende plaatsen, maar doorgaans (met NAV) prima te vinden.Wat bedoel je 'met wat anders dan standaard'? Neem aan dat haar standaard repertoire gewoon bij de kosten in zit.
Hoi Softbigbear,
Dank voor je bevindingen. Kun je ook aangeven of locatie beetje makkelijk te bereiken en te vinden is? Heb er een hekel om voorafgaand een date te moeten speuren naar het adres ;-).
Hopen dat ze weer keer naar Doetinchem komt danZe ontvangt op verschilende plaatsen, maar doorgaans (met NAV) prima te vinden.
Beide dames (Linda en Daniëlle)zitten inmiddels weer in Doetinchem.Hopen dat ze weer keer naar Doetinchem komt dan
Weer offline zo te zien hopelijk komen ze nog eens terugBeide dames inmiddels weer werkzaam in Norg. Linkjes werken gewoon.
staan toch al reviews , en anders ga je zelf toch een keertje en lezen wij het.Kan iemand een review schrijven? Ik ben erg benieuwd naar Daniëlle.
Danielle en ik Linda hebben beiden dezelfde voorwaarden.dus wat je hier beschrijft klopt niet.Linda stelt wel de eis van leeftijd en afkomst, Danielle niet.
Danielle lijkt me ook dan wel interessant.
Goedemiddag DanielleHallo mannen linda en danielle zijn niet de zelfde dames en en beetje oppasend lezer zou ook begrijpen dat de dame in kwestie zou zich nooit ouder maken dan ze is en ik kan het weten want ik ben danielle