Meerdere keren zag ik Dana langskomen op kinky. De reviews waren zeer goed en dat maakte mij ook enthousiast om haar te bezoeken. Maar helaas was ze voor mij soms te verweg.
Nu ze eindelijk dichtbij was heb ik haar eindelijk mogen bezoeken.
Zoals gewoonlijk een appje gestuurd en na een paar keer op een dag berichten te sturen kreeg ik antwoord dat ik kon komen.
Locatie was top. Gratis parkeren, geen hotel dus stress dat iemand je gaat aanspreken
.
Toen ik binnen was kreeg ik gelijk al een kus. Na wat gebabbel mocht ik douchen en dan verder. Badkamer was schoon en er lagen genoeg schone handdoeken die men kon gebruiken. Prima dus.
Weer terug op de kamer kon de pret beginnen.
Zoenen /tongen hebben we eigenlijk nonstop zitten doen wanneer het mogelijk was. (was eerst wel bang dat ze dat niet zou doen door review hiervoor, maar toch de gok genomen)
Pijpen was prima, maar niet zo diep als ik wou.
Tepels zijn gevoelig dus met mate strelen.
Sex was voldoende naar mijn mening, ik had miss wat meer verwacht van Dana. (idk wrm, miss te veel reviews gelezen)
Na de sex een beetje gebabbelt en ff gedoucht.
Kwa looks is ze iets... Molliger?.. Als op de foto's. Kan zijn dat de foto's gewoon oud zijn.
Maar kop is wel precies het zelfde. Grote mooie ogen die heletijd naar je staren tijdens het Pijpen.
Verder praat ze prima engels en is ze heel lief en open.
Herhalings gevaar?
Hhmmm... Laag, miss als er echt geen anderen in de buurt zijn.