Volgens mij is dat een andere
Zou ze verhuisd zijn naar andere salon?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenVolgens mij is dat een andere
Zou ze verhuisd zijn naar andere salon?
Volgens mij ook, zij ging vroeger onder de naam Romy bij Yu&mi door het leven. Dit is dus niet Dana/Laura van MW en KimNl die in dit draadje wordt besproken.Volgens mij is dat een andere
Ja dat dacht ik ook . Zou te mooi zijn als dana/Laura daar heen zou gaanVolgens mij ook, zij ging vroeger onder de naam Romy bij Yu&mi door het leven. Dit is dus niet Dana/Laura van MW en KimNl die in dit draadje wordt besproken.
Hoezo te mooi ?Ja dat dacht ik ook . Zou te mooi zijn als dana/Laura daar heen zou gaan
Nou dan zit ze bij twee keer in eindhoven dan hoef ik niet meer naar tilburgHoezo te mooi ?
Dana past veel beter bij MW !!
Ze was wel goed !! En ook goed voor MW. Ze had haar mondje bij zich, maar ik denk ook dat je alleen op die manier kan overleven in die wereld. Die meiden maken wat mee hoorze had teveel kapsones denk ik
Inderdaad te veel kapsones maar ze is niet de enige zullen er nog wel meer vertrekkenze had teveel kapsones denk ik
Goeie vraagWeet iemand of ze ergens anders werkt?
Geen idee en hoop dat ze ook niet meer terug komt
Ondermaatse service en loopt daar rond alsof ze de koningin zelfve is.Waarom hoop je dat?
Ondermaatse service en loopt daar rond alsof ze de koningin zelfve is.
Relatie heeft niet lang geduurd dan hahaSnap ik ook niet
Maar zoals ik begreep heeft ze een vriend
Dus zal niet snel terug komen