Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenOok al ben je geen lid meer, ik reageer hier toch even op want ben heel benieuwd waar jij die wijsheid vandaan hebt? Dana is nooit gestopt, een pauze, dat wel maar gestopt nooit. Privé wordt ze nogal heen en weer geslingerd door een griezel van een gozer, ook uit Papendrecht trouwens. Dat doet haar geen goed maar Dana is een waanzinnig leuk wijf, en erg goed in wat ze doet. Voor haar leeftijd een kanjer, gewoon jammer dat ze haar leven niet altijd op de rit heeft. Wees lief voor haar, als er een het verdient is zij het. https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/dana-_8171926Ik weet inmiddels dat ze met haar werkzaamheden is gestopt en een nieuwe weg ingeslagen in haar leven.
Vraagje, klopt het inderdaad dat deze dame ook NZC doet? Of is dat een andere dame? Ik heb namelijk de indruk dat de eerste paar berichten in dit topic over iemand anders gaan.Ook al ben je geen lid meer, ik reageer hier toch even op want ben heel benieuwd waar jij die wijsheid vandaan hebt? Dana is nooit gestopt, een pauze, dat wel maar gestopt nooit. Privé wordt ze nogal heen en weer geslingerd door een griezel van een gozer, ook uit Papendrecht trouwens. Dat doet haar geen goed maar Dana is een waanzinnig leuk wijf, en erg goed in wat ze doet. Voor haar leeftijd een kanjer, gewoon jammer dat ze haar leven niet altijd op de rit heeft. Wees lief voor haar, als er een het verdient is zij het. https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/dana-_8171926
Nee hoor ,gaat over dezelfde dame....in haar advertentie bued ze nzc niet aan maar als ze lekker geil is gaat ze er gewoon opzitten zonder blikken of blozen.....Vraagje, klopt het inderdaad dat deze dame ook NZC doet? Of is dat een andere dame? Ik heb namelijk de indruk dat de eerste paar berichten in dit topic over iemand anders gaan.
Volgens mij lust ze wel een aardig wijntje dagelijks dus misschien speelt dat mee bij haar communicatieve vaardighedekok
Kom je nou mee. Een dronken vrouw.....Volgens mij lust ze wel een aardig wijntje dagelijks dus misschien speelt dat mee bij haar communicatieve vaardigheden…
Wil zelf deze dame zsm bezoeken. Ligt redelijk in de buurt. Ze vertelde dat ze in een hotel ontvangt? en daar semi-vast verblijft. Is dit niet lastig om daar zo binnen te lopen voor een date met haar?? Ik hoor het graagDankjewel. En dat is gewoon in Capelle, ik vroeg er om omdat ik niets kon vinden wat anders was. Goed om te weten, ik weet waar ze zit