Nee, parkeren zou in de buurt moeilijk zijn. Het wordt zoeken, vrees ik. Ik ga met ov.Staat ook hoog op mijn lijstje! Is het een beetje makkelijk parkeren daar? Laatst in het centrum een groot drama geweest om een parkeerplek te vinden
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenNee, parkeren zou in de buurt moeilijk zijn. Het wordt zoeken, vrees ik. Ik ga met ov.Staat ook hoog op mijn lijstje! Is het een beetje makkelijk parkeren daar? Laatst in het centrum een groot drama geweest om een parkeerplek te vinden
Als de foto's origineel zijn, dan zullen ze een paar jaar oud zijn. Ik vroeg mij echter af of ze niet evt. van haar zus zijn, over die ook eerder al gerept is (als dat verhaal überhaupt klopt).Had haar laatst op beeldbellen ivm maken van een afspraak maar ben afgehaakt, ziet er in het echt een stuk minder uit dan op de foto's..
Ja, dat lijkt haar zus.Is dit haar zus Karmen, aan de foto's te zien lijkt het me van wel?
Love sex and awesome massage
Hello, guys!My name is Karmen !!!……..You need to hide from the outside world and be satisfied in bed?! With me it is possible, I also want it very much. I get excite...www.kinky.nl
Nee, dat denk ik niet. Daar zijn ze toch net even te verschillend voor.Is het niet gewoon één en dezelfde persoon?
Nee, zeker niet!Is het niet gewoon één en dezelfde persoon?
Ik weet het. Gisteren al mogen voorproeven Wát een godin…Dana is terug in Rotterdam.
Ahh, je bedoelt beeldbellen.ja video whatsapp ze doet altijd om te kijken of je echt bent en ik ben me rot geschrokken ja ieder zijn eigen smaak laat we het daar op houden
Helemaal mee eens. Zeer zeer aantrekkelijk ook (datgene wat niet alleen van uiterlijk afhangt)Dana is echt een mooie vrouw en ziet er minstens zo mooi uit als op haar foto's.
Zonde, maar genoeg dames die dat ongetwijfeld juist waarderen.Helaas geen afspraak kunnen maken bij deze dame, als 21 jarige met een babyface vond ze me te jong
……en Karmen weer weg binnenkortDana is eind volgende week terug in Rotterdam.