Ik App altijd vooraf of hij €(het bedrag) contant kan betalen. Als er wordt gepoogd te onderhandelen is het op dat moment en dat wordt door mij ook nooit gewaardeerd. Juist omdat het dus al in m'n advertentie staat.
Dus in de advertentie vermeld.
In het appcontact vermeld.
Afspraak maken = akkoord met de prijs.
Als er dan toch nog wordt onderhandeld tijdens de date ben ik heel makkelijk en was het meteen de laatste keer bij die persoon.
Nou is sex natuurlijk een heel ander iets..
En iedereen weet in meerdere of mindere mate wel hoe het moet en wat het voorstelt..
Maar het risico dat mensen bepaalde dingen niet begrijpen of doorhebben is de normaalste zaak van de wereld..
Dat hoort bij elke vorm van ondernemen..
Maar een bedrag afspreken voor een dienst en eenmaal op plaats van bestemming, kan er ineens niks meer of men begrijpt ineens niet meer wat je bedoelt..
Dat noemen ze de zaak besodemieteren..
Zo van 'die lul is hier nou toch, en hij is inmiddels geil.. Doe ik net of ik hem niet versta...of van niks weet... Kassaaaa'..
Aan de andere kant lezen mensen de info niet goed natuurlijk.. Ofdat daar altijd opzet bij is.. Weet IK het..
Gebeurt me zo dikwijls..
Ik stel tegenwoordig kozijnen maar zelf.. Normaal is dat voor een timmerman.. Maar dat ga ik mensen niet eens meer uitleggen.. Dat dat meestal zo werkt.. Dan maar meer werk voor mezelf.. Anders denkt men dat ik niet spoor ofzo
Ik denk dat het een fijn lijntje is tussen ontploffen over iets.. Of gewoon uitleggen en mogelijk uitvoeren..
Zit ik wel in een positie dat ik een doelgroep heb e laatste jaren die geld zat hebben en daardoor mijn uurtarief of prijs in het aangenomen meteen al op schroef..
Dan doe ik ook gewoon ook wat extra's.. Krijg je nooit geen gezeik achteraf..
Mja, in het geval van gevelrestauratie, is dat werk ook iets wat ik heel graag doe.. Betaald goed en enorme voldoening achteraf..
Als de insteek bij dames al is van.. 'kut de telefoon gaat, daar heb je er weer een die in de auto gepijpt wil worden.. Dadelijk vraagt hij nog ofdat hij aan mijn tieten mag zitten'..
Dan loopt het dikwijls fout af denk ik