Dames ukraine / rusland in tijden van Oorlog

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Even los topic nav de discussie die hier gevoerd wordt

Naast Yana weet ik dat Julia (nu leiden), Annastacia (Amstelveen) en Lana (diemen/Amstelveen) allemaal uit de ukraine komen. Annastacia geeft aan niet voor 1 maart te werken. Heeft logisch tijd nodig. Lana werkt wel maar haar profiel foto is veel zegende...
Julia (nooit bezocht) paar keer gesproken en die is echt onwijs van slag. Werkt nu ook niet....

Maar goed hoe beinvloed dit je wandel traject? ga je dames meiden omdat ze uit (wit) rusland komen? of juist niet? Niet elke Rus is het eens met Poetin natuurlijk...

Dames uit de Ukraine dan? Vanuit humanitair oogpunt wil je helpen? Maar is dan een sex-date DE manier? Of juist onwijs ongepast?
Persoonlijk bezoek ik nu maar even GEEN dames uit die regio.
Ik kan hier wel enkele namen aan toevoegen.
Alleen al in de buurt van Amsterdam.
Laura komt ook Oekraïne haar maatje Arina is vertrokken. Rita (die alles zonder doet) komt uit de Donbass. Haar maatje Adele zal ook wel uit die buurt komen.

Toch even opmerken dat de meeste Oekraïners niet in een grote stad wonen die momenteel belegerd wordt. In het grootste deel van Oekraïne is het relatief rustig, in het westen is er zelfs nauwelijks iets aan de hand. Niet dat je gerust slaapt met de huidige ontwikkelingen natuurlijk, maar het allergrootste deel van de bevolking loopt geen rechtstreeks gevaar.

105e27f0-8c1c-4ec0-b1a3-0c16f0251033.png

Overigens even de taalnazi in mij boven laten komen. Het is Oekraïne. Niet de Oekraïne, en zeker niet Ukraine.
Brave borst,

Russische vliegtuigen vliegen over heel Oekraïne en droppen hun dodelijke lading boven elke stad die op hun doelwit lijst staat. Bv Liv - bij de poolse grens - is al meerdere malen getroffen door raketten. Je zult maar familie hebben wonen in Charkof of Kiev. Of bij andere plekken waar nu gevochten wordt.
Waren wij nu in de periode 1940-1945 zou ik je nog gelijk kunnen geven. Echter met het moderne wapentuig als tegenwoordig, met (kruis) raketten die zo geprogameerd kunnen worden dat ze na vele honderden kilometers vliegen door dat ene raam naar binnen gaan en een compleet gebouw kunnen vernietigen, nee dan moet ik je toch ongelijk geven. In een moderne oorlog is het gevaar overal, voor iedereen.

Brave borst,

Russische vliegtuigen vliegen over heel Oekraïne en droppen hun dodelijke lading boven elke stad die op hun doelwit lijst staat. Bv Liv - bij de poolse grens - is al meerdere malen getroffen door raketten. Je zult maar familie hebben wonen in Charkof of Kiev. Of bij andere plekken waar nu gevochten wordt.
Waren wij nu in de periode 1940-1945 zou ik je nog gelijk kunnen geven. Echter met het moderne wapentuig als tegenwoordig, met (kruis) raketten die zo geprogameerd kunnen worden dat ze na vele honderden kilometers vliegen door dat ene raam naar binnen gaan en een compleet gebouw kunnen vernietigen, nee dan moet ik je toch ongelijk geven. In een moderne oorlog is het gevaar overal, voor iedereen.
Bommen en raketten zijn duur , te duur om zomaar lukraak op een niet van strategisch belang zijnde
gehucht te smijten bovendien is de voorraad ook niet onbeperkt dus normaal gesproken kiest men de doelwitten ervoor zorgvuldig uit
Een kruisraket die men door een wc raampje naar binnen zou kunnen sturen kost helemaal een godsvermogen ,die schieten ze echt niet zomaar bij ieder keuterboertje naar binnen voor de leut

Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan