Dames ukraine / rusland in tijden van Oorlog

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

GeileGerard

Meubelstuk
Forumpionier
2.726
04/07/21
3.295
36
Even los topic nav de discussie die hier gevoerd wordt

Naast Yana weet ik dat Julia (nu leiden), Annastacia (Amstelveen) en Lana (diemen/Amstelveen) allemaal uit de ukraine komen. Annastacia geeft aan niet voor 1 maart te werken. Heeft logisch tijd nodig. Lana werkt wel maar haar profiel foto is veel zegende...
Julia (nooit bezocht) paar keer gesproken en die is echt onwijs van slag. Werkt nu ook niet....

Maar goed hoe beinvloed dit je wandel traject? ga je dames meiden omdat ze uit (wit) rusland komen? of juist niet? Niet elke Rus is het eens met Poetin natuurlijk...

Dames uit de Ukraine dan? Vanuit humanitair oogpunt wil je helpen? Maar is dan een sex-date DE manier? Of juist onwijs ongepast?
Persoonlijk bezoek ik nu maar even GEEN dames uit die regio.

Als dit maar niet zo een zielig topic gaat worden als destijds met corona in de trant van ..'help de getroffen dvp's'.. die meiden die hier zijn komen wel voor zich zelf op neem ik aan. Iedere oorlog is vreselijk.. of het nu gaat over de Oekraine of Rwanda of Afganistan of Jemen of Ethiopië..

De dames die hier zitten tja doen hetzelf etc.. tja maar die zitten nu WEL in Nederland terwijl de pleuris uitbreekt met bv een kind dat ineens een schuilkelder in moet... Stad niet uitkan.

Zeg niet dat we een gofundme moeten gaan houden. Maar blijven wel mensen he? Lijkt me behoorlijk verrot als je nu gespeeld sexy en geil moet doen met 1 of andere gast terwijl je hoofd er totaal niet bij is...
Als dit maar niet zo een zielig topic gaat worden als destijds met corona in de trant van ..'help de getroffen dvp's'.. die meiden die hier zijn komen wel voor zich zelf op neem ik aan. Iedere oorlog is vreselijk.. of het nu gaat over de Oekraine of Rwanda of Afganistan of Jemen of Ethiopië..

De dames die hier zitten tja doen hetzelf etc.. tja maar die zitten nu WEL in Nederland terwijl de pleuris uitbreekt met bv een kind dat ineens een schuilkelder in moet... Stad niet uitkan.
Toch even opmerken dat de meeste Oekraïners niet in een grote stad wonen die momenteel belegerd wordt. In het grootste deel van Oekraïne is het relatief rustig, in het westen is er zelfs nauwelijks iets aan de hand. Niet dat je gerust slaapt met de huidige ontwikkelingen natuurlijk, maar het allergrootste deel van de bevolking loopt geen rechtstreeks gevaar.

105e27f0-8c1c-4ec0-b1a3-0c16f0251033.png

Overigens even de taalnazi in mij boven laten komen. Het is Oekraïne. Niet de Oekraïne, en zeker niet Ukraine.

Maar goed hoe beinvloed dit je wandel traject? ga je dames meiden omdat ze uit (wit) rusland komen? of juist niet? Niet elke Rus is het eens met Poetin natuurlijk...

Dames uit de Ukraine dan? Vanuit humanitair oogpunt wil je helpen? Maar is dan een sex-date DE manier? Of juist onwijs ongepast?
Persoonlijk bezoek ik nu maar even GEEN dames uit die regio.
Dat heeft voor mij niets vandoen met mijn wandelgedrag.
Bij mij geen link tussen seks en politiek, ik zou antwoorden op al je vragen " da kunde oep awen bil schreiven "

Toch even opmerken dat de meeste Oekraïners niet in een grote stad wonen die momenteel belegerd wordt. In het grootste deel van Oekraïne is het relatief rustig, in het westen is er zelfs nauwelijks iets aan de hand. Niet dat je gerust slaapt met de huidige ontwikkelingen natuurlijk, maar het allergrootste deel van de bevolking loopt geen rechtstreeks gevaar.

Overigens even de taalnazi in mij boven laten komen. Het is Oekraïne. Niet de Oekraïne, en zeker niet Ukraine.

ben wel blij dat er hier taalpuristen rondlopen (ik schreef Ukraine op zijn engels dus)...

Oorlog op EU grondgebied en we maken ons hier druk om schrijftaal... sodeju... (y)
Beetje een drogreden.

'We zijn hier op de begrafenis bijeen om de laatste eer te bewijzen aan onze geliefde oud-voorzitter Joop, maar mensen maken zich druk dat ik in de kerkbanken een beetje met mezelf aan het spelen ben, terwijl ik een ondeugend filmpje bekijk'.

dat plaatje over de controle van Rusland over Oekraine laat wel iets onbelicht: de gebieden die momenteel onder vuur liggen of die onder vuur gaan liggen.
veel mensen buiten de roodgekleurde gebieden zitten nu in schuilkelders en kunnen geen kant op.
een plaatje daarvan zou een beter beeld geven van de gruwel die oorlog is.

in hoeverre doet dit af aan mijn bericht?
veel mensen wonen in grote steden...
Grote steden als Lviv in het westen blijven voorlopig evenzeer buiten schot. Alles dat ver genoeg van het rode gebied ligt eigenlijk. En de kleinere steden, zelfs in het grensgebied, worden meestal ook gewoon voorbij gereden door Russische tanks. Tenzij ze van strategisch belang zijn.

Versta me niet verkeerd, het is ongetwijfeld erg dramatisch voor een aanzienlijk deel van de bevolking, maar ik ben geen fan van emo-berichtgeving die laat uitschijnen alsof heel Oekraïne in z'n kelder zit. Ik kijk momenteel naar een middelgroot e-game event en de deelnemer uit Oekraïne is gewoon present. Vanuit z'n kelder?

Wel een gevaarlijke stelling: 'geen rechtstreeks gevaar". Alsof er niet elk moment escalatie plaats kan vinden. Als er in Amsterdam oorlog wordt gevoerd zal niemand in Rotterdam denken 'ah niks aan 't handje, ze moeten 020 hebben'. Wij gaan al hamsteren op benzine en WC rollen bij het minste geringste. Ik denk dat iedereen wel gevaar loopt daar.

Ontopic voor wat betreft de bezoeken. Nationaliteit van de dames heeft me nooit geboeid: zie je er leuk uit of bied je een service aan die me aantrekt dan bezoek ik je. Ik kan me voorstellen dat sommige dames er niet bij zijn met hun hoofd; maar laat dan alsjeblieft je advertentie offline en neem even vrij om dit te laten bezinken. Ik ga ook niet ineens wél specifieke dames bezoeken om te steunen en ik ga ook geen dames vermijden die een Russische achtergrond hebben.

Het klinkt ook wat cru misschien, maar als ik een rotleven heb maakt het die dames ook geen zak uit hoe ik me voel. Teksten zoals 'if you can't afford me look further, no negotiations, my services are professional and from high level and someone else would do it for another price' heb ik vaak zat gezien. Ja ik heb veel respect dvp's en soms heb ik een 'klik' en bij enkele neem ik een cadeautje mee, maar het blijft altijd een zakelijke transactie..

Neemt niet weg dat deze situatie vreselijk is en op andere manieren hulp mogelijk is, zoals donaties aan organisaties, wat ik ook doe.

Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan