Algemeen Dames uit de Haagse straten met online advertenties

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
dat is deze dame

dat is deze dame

Die zit de laatste tijd in de Geleenstraat 110p k7, maar over het advertienummer is vele malen geschreven, ook andere namen van andere dames.

Is dat misschien deze?

Ok, het was maar een vraag.
De dame waar @modjomaster het over heeft is een Oost Europese dame, die volgens haar eigen profiel op kinky 37 jaar is.
De link van jou, betreft een jonge latina van 18 -25 jaar. Enige wat ze met elkaar gemeen is, dat ze allebei geen goede service geven.

Volgens mij gaat het om deze dame, wellicht kan jij dat bevestigen, @modjomaster Ze heeft ook een tijd in Alkmaar gestaan., ze is een paar jaar geleden besproken in Den Haag Algemeen.
Ik heb zelf wel eens op het punt om bij haar naar binnen te stappen, maar ik vertrouwde het niet zo, later las ik dat haar service slecht was, ik had al zo'n voorgevoel.

Laatst bewerkt:
De dame waar @modjomaster het over heeft is een Oost Europese dame, die volgens haar eigen profiel op kinky 37 jaar is.
De link van jou, betreft een jonge latina van 18 -25 jaar. Enige wat ze met elkaar gemeen is, dat ze allebei geen goede service geven.

Volgens mij gaat het om deze dame, wellicht kan jij dat bevestigen, @modjomaster Ze heeft ook een tijd in Alkmaar gestaan., ze is een paar jaar geleden besproken in Den Haag Algemeen.
Ik heb zelf wel eens op het punt om bij haar naar binnen te stappen, maar ik vertrouwde het niet zo, later las ik dat haar service slecht was, ik had al zo'n voorgevoel.

nee deze grote blonde heeft ook in de doubie gestaan maar ik bedoel een andere zie de foto's bij de advertenties broeder @Fausto

Wees gewaarschuwd als je bij Aryana naar binnen gaat. Deze dame staat altijd vrij en dat is geen goed teken. Heeft al eens gewerkt in pand 7, pand 10 en nu dus 30,k1. in de tijd ertussen is ze soms wel een jaar spoorloos. Nooit heeft iemand een recensie geschreven.

Wees gewaarschuwd als je bij Aryana naar binnen gaat. Deze dame staat altijd vrij en dat is geen goed teken. Heeft al eens gewerkt in pand 7, pand 10 en nu dus 30,k1. in de tijd ertussen is ze soms wel een jaar spoorloos. Nooit heeft iemand een recensie geschreven.
ik ben 1 keer bij die Aryana binnen geweest toen stond ze op 16K2 waar nu de mooie en slanke Andra staat, de service van Aryana viel helaas erg tegen klokkijker en heeft er niet zo veel zin in

Wees gewaarschuwd als je bij Aryana naar binnen gaat. Deze dame staat altijd vrij en dat is geen goed teken. Heeft al eens gewerkt in pand 7, pand 10 en nu dus 30,k1. in de tijd ertussen is ze soms wel een jaar spoorloos. Nooit heeft iemand een recensie geschreven
Even een reminder van 2 jaar geleden. Dus heren wees gewaarschuwd, mijn inziens een TMM. Maar het moet gezegd worden, ze ziet er wel lekker uit op de fotos.

Terug
Bovenaan Onderaan